<p>Hooihooii</p><p>Sinds kort wil ons meisje niet meer in de ochtend slapen. </p><p>Eerder sliep ze altijd tussen half 11/11 uur 30 min. En om 14:00 30 min.</p><p>Nu wil ze sochtends niet meer slapen dus overgegaan naar 1 slaapje. Tussen 12:00 en 13:00 gaat ze dan naar bed. Maar slaapt elke keer maar weer 30 min. Terwijl ze wel echt moe was.. Je zou denken naa 1 slaapje. Dan gaan ze met de dag ook wel wat langer slapen. Maar helaas slaapt ze elke keer maar 30 min.</p><p>En gaat savonds tussen 18:30/19:00 naar bed. Maar word savonds/snachts nog wel geregelt wakker. Dat kan wel 4/5 keer zijn. Gister was het zelfs zo erg. Dat ze niet eerder ging slapen dan 21:30. En had niet meer geslapen vanaf 13:15.. Dat is gewoon 8 uur en 15 min wakker? ze is nooit echt een slaper geweest. Maar toch. Ze is wel altijd Echt moe... En dan breng ik haar naar bed. Maar ze weigert gewoon te slapen.. Of ze word echt 100 x wakker....</p><p>Herkenbaar voor iemand. En iemand tips?</p><p>Vandaag heeft ze weer maar 30 min geslapen. Tot 13:00. Denk dat ik ze vandaag maar eens om 18:00/18:30 na bed breng. Dan maar iets eerder. Misschien helpt het. Ik heb van alles geprobeert?</p>