1 slaapje heel kort

Bij zo'n toch wel groot probleem die al heel lang bestaat.. Slaapcoach!!
En ik zou haar zeker eerder naar bed brengen savonds. Idd half 7 in bed... 
Je hebt vast ook al een slaapje in de kinderwagen geprobeert.. 
 
Wij hebben dit met de overgang naar 1 slaapje over gehad. Duurde 2 - 2,5 week en erna sliep die langer. Hij moest er ook aan wennen. Wij hebben toen de bedtijd savonds vervroegd naar 18.00-18.15 omdat die ook zo moe was
 
Ik vind het niet zo gek dat je kindje de korte cyclussen maakt want je kindje is afhankelijk van jou om in te slapen. Dus snachts en overdag. Snachys lukt dan wellicht soms beter ivm oververmoeid, maar overdag na 30 minuten niet meer. Zou hier zeker mee aan de slag gaan, wellicht een slaapcoach. Maar lijkt me niet fijn zo voor jullie beide.
 
Wij hebben ook een hele moeilijke slaper. Gelukkig is het nu al veeellll beter. 
sinds kort hebben we 1 slaapje van twee a drie uren van 12.30u tot 15.30u en dan tussen 19.00 en 19.30 uur baar bed tot 07.00u de volgende ochtend. Ik denk dat het ook wel te maken heeft met dat ze niet zelf in slaap valt. Ik zou dat eerst aanpakken. En ik lees de tip van een slaapcoach. Geen gek idee met zo een leeftijd. Zeker als je al zelf dood moe bent. 
 
Hoi hoi!

Mijn naams is Josanne Verhoof, werkzaam als pedagoog en slaapconsulent bij Villa Bimbi. Ik denk heel erg graag met je mee!
Je mag mij gerust een berichtje sturen via info@villabimbi.nl of via Whatsapp op 073 8449030 dan help ik je graag verder. 
Je kunt dan tevens een kort gratis slaapplan ontvangen.

Lieve groetjes,

Josanne
Villa Bimbi
 
Hoi hoi!

Mijn naams is Josanne Verhoof, werkzaam als pedagoog en slaapconsulent bij Villa Bimbi. Ik denk heel erg graag met je mee!
Je mag mij gerust een berichtje sturen via info@villabimbi.nl of via Whatsapp op 073 8449030 dan help ik je graag verder. 
Je kunt dan tevens een kort gratis slaapplan ontvangen.

Lieve groetjes,

Josanne
Villa Bimbi
 
Terug
Bovenaan