1 slaapje

Ik merk wel dat de slaaptijden hier verschuiven. Eerst kon hij met moeite tot half 9 wakker blijven, vanmorgen was het al 10.00 uur toen ik hem in bed legde. Hij oogde eigenlijk nog niet moe, maar was toch binnen 5 minuten in slaap.

En 's middags kon ik hem vaak niet meenemen als ik de oudste om 13.00 uur naar school ging brengen, nu is hij nog op.

Wat gebeurt er als je hem uiterlijk half 11 of zo in bed legt?

Uhm hier nog steeds op drie slaapjes. Terug na de ochtend fles, na zijn broodje en fles van half twaalf en vaak eind vd middag nog even! Slaapkoppie denk ik.

Huh?? 1 slaapje?? nee, wij zijn nu net in de overgang van 3 naar 2. Wij hebben een echt slaapkopje geloof ik!
"s ochtends na zijn fruit rond 10-en gaat ie erin en slaapt ie tot half 12 ongeveer en 's middags slaaptie van 15.30 tot 16.30 uur ongeveer...... daarna weer om 19.00 in bed tot 7.00 's ochtends....

Mmmm, dat is niet de bedoeling natuurlijk. Vanaf hoe laat is hij 's ochtends wakker? Misschien raakt hij over zijn slaap heen? Ik merk bij Tim dat ik niet altijd meer aan hem merk dat hij moe is, maar als ik hem dan toch (na ongeveer 3 uur wakker te zijn geweest) naar bed breng , hij zo vertrokken is.

Terug
Bovenaan