1 slaapje

ethan heeft vandaag in de middag 3,5uurtjes geslapen eerst van 12 tot 1 toen werd hij wakker van de trek en heeft daarna van half 4 tot 6 geslapen
en is om half 8 weer naar bed gegaan

Ik heb hier juist een slaapkopje. Maar het wisselt nogal eens. Ik heb een tijdje gehad dat hij alles bij elkaar maar amper 15 uur haalde. Nu met gemak 18 uur per dag. Denk dat die van ons aan zijn winterslaap is begonnen. Net als zijn moeder hahaha. Maak ons maar weer wakker in maart.

Daley slaapt ook heel vaak maar 1 keer.
Hij wordt tussen 8 en 9 uur wakker dan gaat hij er rond 11 a 12 uur weer in en slaapt dan 2 a 3 uurtjes en dan gaat hij weer rond 6 a 7 uur naar bed en slaapt dan weer het klokje rond!

Groetjes Anne

o nee hoor, nog zeker 3 op een dag!
In de ochtend is ze maar een uurtje wakker en dan weer naar bed, dan tussen 13-15 en nog tussen 17-18 of 19-20 daarna de nacht in!
Maar goed dat is bij ieder kind anders is mijn ervaring, dus gewoon kijken wat bij jullie het beste werkt!
Grts

vandaag anderhalf uur geworsteld met ethan maar hij wou gewoon echt niet slapen toen maar uit bed gehaald.
om half 12/12uur hebben we samen een broodje gegeten en hij heeft daarna nog bv gehad en legde heb in bed gaf hem een kus wenste hem weltrusten hij keek nog even op gaf een glimlach en legde zijn hoofdje neer en viel in slaap

dus kort om hij zit echt op 1 slaapje

Terug
Bovenaan