1 week(bijna 1 week) korter zwanger!

he meid, geen zorgen, dat komt heel veel voor, zelfs dat t later weer verandert, t gaat om zulke miniscule metingen, die zoveel verschil kunnen maken, met 20 weken kan t wel weer een paar dagen schelen, dat zegt niet zoveel hoor. Bij mij mist er ook ergens een week, en later nog 2 dagen. Uitgerekende datum toch tzelfde gehouden, en nu lijkt t hoofd wel drie weken groter te zijn. T komt zoals t komt meid.
Succes en vooral proberen te genieten.
De boekjes zijn maar richtlijnen.
xxx
 
Je eisprong kan later zijn, maar het komt vaak voor de een bevrucht eitje even een paar dagen niks doet. het ligt dan even stil en gaat pas na een week verder ontwikkelen. Dat is helemaal niet erg en komt vaak voor.
Pas na 10 weken kunnen ze een goed termijnecho doen omdat dat alles wat groter is en het beter te meten is. Misschien dat met de 12-weken echo je weer een paar dagen erbij krijgt...
 
Nogmaals geen zorgen!!!

Wij hebben gisteren de 20 weken echo gehad en heb gezien hoe precies ze hebben gemeten, bij ons kwam er op den duur uit een meting van de hersentjes dat ik 17w 2d zou zijn... bij een 2e meting was het ineens 20w3d terwijl ik die dag (heb mn eisprong gevoeld dus weet het precies) precies 20 week zwanger was.
Een paar milimeter maken dus al heel dwat dagen uit.
Zolang het hartje klopt en je geen gekke bloedingen krijgt hoef je je echt geen zorgen maken!

Geniet van je zwangerschap meid.
 
Oh ja en daarbij, word het officiele termijn bepaald met de 12 weken echo. Daar houden ze aan vast, of het moet met de 20 weken al heel erg veel verschillen.
Dus ga uit van wat je nu weet en straks schiet je mogelik dus gewoon weer een weekje vooruit.

 
dankjewel meiden..wat fijn dat er zoveel mensen zijn die dit ook hebben meegemaakt.dat maakt me weer gerustgesteld.Soms moet ik ook gewoon ff klagen geloof ik ;-)

Nogmaals bedankt.

xx nice
 
je hoeft je geen zorgen te maken.
ik heb vorige week een echo gehad en daar was ik ook een paar dagen korten dan ik dacht,
je moet even om schakelen , maar ik heb nu 2 echos gehad en bij alle twee de echo;s klopte het hartje goed.
 
Terug
Bovenaan