1 week overtijd en negatieve testen

<p>Hoi allemaal,</p><p>Sinds vandaag ben ik 1 week overtijd en zijn alle testen negatief.</p><p>Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik een regelmatige cyclus van 28 dagen.</p><p>Op dit moment zijn alleen mijn tepels gevoelig en heb ik af en toe krampen in mijn onderbuik.</p><p>Mijn huisarts zegt toch maar even afwachten.</p><p> </p><p>Wie heeft hier ervaringen mee en is na een week overtijd zijn alsnog zwanger geworden. Ik hou de hoop nog steeds vast dat dit ook het geval bij mij is.</p><p> </p><p>Groetjes</p><p> </p>

Hi
Ik hoop het voor jou.  Ik had het de vorige maand ook.  Mijn ha gaf toen ook aan dat het zeker kon. Helaas bleek ik met 39 dagen pas ongesteld te worden... voor /tijdens en na het stopp3n van de pil had ik ook altijd een regelmaat van30 dagen. Nu dus opeens 39 en het lijkt erop dat dit nu weer zo is. Donderdag 39 dagen Dus wacht dat af voordat ikga testen . 

Hopelijk heb jij wel gewoon een positieve test ! Groetjes 

Hoelang ben je gestopt met de pil?
Het zou nog kunnen. Het is bij iedereen verschillend hoe snel het HcG aangemaakt wordt. Maar met een gevoelige test zou het nu ondertussen wel zichtbaar moeten zijn. Succes! 

Hoelang ben je gestopt met de pil?
Het zou nog kunnen. Het is bij iedereen verschillend hoe snel het HcG aangemaakt wordt. Maar met een gevoelige test zou het nu ondertussen wel zichtbaar moeten zijn. Succes! 

Terug
Bovenaan