1 week overtijd en negatieve testen

Ik had na het stoppen van de pil in september tot en met februari een hele regelmatige cyclus van 28 dagen. Daarna 36, 42, 48, etc. 
Ik hoop voor je dat het niet hetzelfde is als bij mij en je snel ongesteld wordt! Was je voor je begon met de pil ook regelmatig qua cyclus? 
Er zit niets anders op dan wachten maar ik duim met je mee

Hier net zo. 
Morgen een week over tijd. 5 dagen voor nod wel kramp gehad en heel iets bloedverlies maar zeker niet wat ik normaal heb tijdens menstruatie. Dacht/denk/hoop innesteling.
Mega veel gevoelt de afgelopen dagen. Borsten voller, steekjes in onderbuik en liezen. Eergisteren hele pijnlijke onderrug. Maar testen blijven tot nu toe negatief. Om gek van te worden.
Ergens heb je nu zo iets van laat dan maar doorzetten dan weten we iig waar we aan toe zijn?.
??????????????

Zoals verteld woensdag naar de dokter geweest.. nou ik kreeg uitleg over hoe iemand zwanger wordt... en dat het kan zijn dat de cycles een keer overslaat. Heb hem toch maar even zelf gezegd dat ik een bloedtest wilde en die kreeg ik uiteindelijk na een aantal argumenten waarom dit niet nodig is aangehoord te hebben. Nogmaals gezegd dat ik dat wil en ik zonder bloedtest niet wegga. Tja een dokter van jan met de korte achternaam. Zoiezo geen vertrouwen in, maar das een ander verhaal. Als het goed is heeft hij morgen de uitslag, tot op heden nog niet ongesteld. Nog even afwachten; ookal verwacht ik er niks meer van. Ik zou toch graag weer ongesteld worden? dit is ook niks dat je niks weet. 

Ik ben in shock. Vanmorgen (week en 1 dag na nod) een heel licht streepje!
Maar nu haal ik mezelf natuurlijk weer in mijn hoofd: wat als ik toch 5 dagen te vroeg ongesteld ben geweest en ik dat voor innesteling heb aangezien? (Was echt veel minder heftig en korter dan een normale) dan zou ik nu weer rond de eisprong zitten en kan een zwangerschapstest daardoor een vals positief weergeven??
??? Zucht.....

Terug
Bovenaan