<p><span style="color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;">Hii Mama’s (en mamas to be CONGRATZ) vorig jaar 4 aug 2018 werd ik moeder van een prachtig zoontje.. Ik ben vrijwel elke maand rond de 7e ongesteld.. en nu blijft ie uit.. Stemmingswisselingen, vreetkicks, droge ogen, ruik van alles op afstand lijk wel een hond (1e zw was ook zo), huilen om van alles, moe.. genoeg symptonen en toch ook over tijd. Ik ben wel ongerust. hoe ga ik dat allemaal doen met zon kleine dondersteen en nog zon mini..veel onzekerheden, plus ik ben rhesus negatief en heb na de 1e bevalling totaal vergeten mn bloed te testen of de spuitjes gewerkt hadden.. zit best in de stress al zal het wel goed zijn je krijgt de spuiten niet zomaar denk ik… In feb ook een miskraam gehad want mijn lichaam was er nog niet aan toe.. Al met al zou het ook super mooi zijn.. Vh weekend maar een test doen al weet ik het vrijwel zeker.liefs een moeder in de rats…. (L)</span></p>