1 week overtijd plus symptonen..

Adee

New member
<p><span style="color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;">Hii Mama’s (en mamas to be CONGRATZ) vorig jaar 4 aug 2018 werd ik moeder van een prachtig zoontje.. Ik ben vrijwel elke maand rond de 7e ongesteld.. en nu blijft ie uit.. Stemmingswisselingen, vreetkicks, droge ogen, ruik van alles op afstand lijk wel een hond (1e zw was ook zo), huilen om van alles, moe.. genoeg symptonen en toch ook over tijd. Ik ben wel ongerust. hoe ga ik dat allemaal doen met zon kleine dondersteen en nog zon mini..veel onzekerheden, plus ik ben rhesus negatief en heb na de 1e bevalling totaal vergeten mn bloed te testen of de spuitjes gewerkt hadden.. zit best in de stress al zal het wel goed zijn je krijgt de spuiten niet zomaar denk ik… In feb ook een miskraam gehad want mijn lichaam was er nog niet aan toe.. Al met al zou het ook super mooi zijn..  Vh weekend maar een test doen al weet ik het vrijwel zeker.liefs een moeder in de rats…. (L)</span></p>
 
Spannend zeg! Kort op elkaar is juist super leuk. En je zit nog volledig in de luiers, dus kan meteen door ;) en tegen de tijd dat het geboren wordt is je zoontje al bijna 2, dus een stuk zelfstandiger dan nu.
Ik ben nu zelf 5 dagen overtijd. Zondag had ik ongesteld moeten worden, maar nog steeds niks. Zondag in de middag een negatieve test. Dus morgen testen we opnieuw, hoop het zo! Ik heb ook al een zoontje van maart 2019
 
Leuk toch, zo dicht op elkaar! En het kan nog gekker hoor, ik ken genoeg vrouwen waar er maar 12-14 maanden leeftijdsverschil tussen zit. 
Ik heb 2 kinderen, van oktober 2017 en juli 2019.. dus ook 2 binnen 2 jaar tijd. Superleuk. Ik heb me ook vaak druk gemaakt over hoe het allemaal moet, maar het gaat echt vanzelf. Het is zeker een stuk drukker in huis, maar ook veel gezelliger met 2 kleintjes.
En de oudste weet niet beter dat ze een zusje heeft. De periode dat ze nog alleen was, kan ze zich niet meer herinneren en daarom accepteert ze het allemaal heel makkelijk. Alleen de eerste 2 weken na de geboorte was ze wat van slag, maar dat komt ook door de kraamhulp/kraambezoek/mama in bed.. daar snappen ze nog niks van.
Dus gefeliciteerd en maak je geen zorgen. Je kindje is al bijna 2 als de baby geboren wordt en je zal zien dat hij dan ineens een echte peuter is. Komt goed hoor!
 
Terug
Bovenaan