1 week overtijd....

ach meis,

dat is balen! dan duurt het toch morgenochtend wel heel lang he?

arme jij!

suc6!!

ja idd, ik baal ervan...morgenvroeg is mn mannetje er ook niet dus dan ga ik die test denk ik ook niet doen, en morgenavond werk ik dus zou het pas na 22.00 uur kunnen. Ik kijk wel even wat ik doe...

Hmmm, bruinig bloed heeft bij mij elke keer voor n teleurstelling gezorgd.
Hopelijk is het de innesteling........
Ik duim voor 2 strepen voor je!!!

Hoi Tijgertje,

Toen ik zwanger was heb ik de eerste weken ook een menstruatie-achtig gevoel gehad. Daardoor dacht ik steeds dat ik gewoon ongesteld zou worden en negeerde alle verdere kenmerken. Toen ik tegen mijn zus klaagde dat ik moe was, gespannen borsten had en veel moest plassen zei zij dan ook dat ik overduidelijk zwanger was. En ik maar zeggen, nee moet gewoon ongesteld worden hahaha. Volgende dag toch maar getest en hartstikke zwanger natuurlijk. Ik ben in 2005 mama geworden en zou graag in 2007 weer mama willen worden.

Groet, Irma

he hoi!!!

En hoe is het nu ?? Ik hoop voor je dat je zwanger bent en dat alles oke is. Je leest en hoort van alles over zwanger zijn... maar heel, heel veel vrouwen hebben dit gevoel als ze een normale zwangerschap hebben.Het kan dus een heel normaal iets zijn.  
Ik heb zelf nu 2 miskramen gehad, een keer 7 een keer 5 weken zwanger geweest. Bij de eerste keer had ik niet eens in gaten dat ik zwanger was, ik was net met de pil gestopt en twas raak..Bij de 2e keer had ik, moet je niet van schrikken, ook last van menstruatiepijn wat zich later ook omzette in een vroege abortus. Bij lang niet iedereen is dit het geval dus ga niet meteen het ergste denken, wat erg moeilijk is..ik deel dit met je omdat dit realiteit is en omdat je vraagt naar mensen die hiermee ervaring hebben, ik wil je absoluut niet bang maken voor iets wat voor jou misschien helemaal niet aan de orde is.

Doe een test als  je die nu nog niet hebt gedaan en ga naar je huisarts als je test
positief is.Ik duim in ieder geval voor je, mocht het zo zijn wens ik jullie al het geluk van de wereld toe en bedenk goed dat het en klein wondertje is !
Laat je het ff weten ??

Liefs M

Goeiemorgen allemaal.

Ik heb nu net een test gedaan en die gaf 2 streepjes aan dus zwanger ....Ik kan het niet geloven omdat we nu al bijna 1,5 jaar bezig zijn. Over een paar dagen nog maar even een test doen misschien dat ik het dan geloof haha. Erg he ......

Ik zit gewoon helemaal te shaken hierzo.... pffffff ik schijn echt zwanger te zijn

Jullie horen nog wel van me,

Groetjes Tijgertje

Wauw Tijgertje
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
En dat ongeloof ik herken het .....
er staan echt twee trepen,maar geloven dat kan je nog effies niet.
Geniet ervan meid ...het wachten is je beloond.
Groetjes Dami

Terug
Bovenaan