1 week terug gezet!

ik ben twee dagen terug gezet maar ging daar ook vanuit. Wij hebben ovulatietesten gebruikt en volgens de computerberekening klopte het al niet met de ovutesten.. zat toen ook twee dagen tussen.. en wat Ilse zegt het is toch maar een gok.. je weet niet precies wanneer het komt..

xxx

Hoi,

Ik dacht dat ik bij de 1e echo 10 weken was, maar was 9 weken en 4 dagen dus ben ook iets teruggezet.

Aankomende zondag gaan we week 11 in en kan niet wachten op week 12 zodat we eindelijk onze mond niet meer hoeven te houden :)

Ik ben ook een week terug gezet. Bij de eerste echo (3 week geleden) zeiden ze al dat ik een week minder ver was dan ik dacht.

Vandaag de tweede echo gehad en alles zag er weer heel goed uit! Bewegend mensje gezien, zo mooi. Nu 10 week en 1 dag. Op 26 januari uitgerekend!

Ik heb toen ik dacht 8 weken zwanger te zijn een eerste echo gehad toen bleek ik maar 6 weken en 2 dagen te zijn dus bijna 2 weken terug gezet. Ik helemaal in de stress want het kon ook nog mis gaan, maar het hartje klopte wel. 2 weken later heb ik weer een echo gehad toen ben ik weer een week verder gezet en was ik 9 weken en 4 dagen 2 weken later weer een echo en toen weer een dagje terug. Het leek wel een spelletje Maar gelukkig was het wel alle 3 de keren goed met ons wondertje en ben ik nu 13 weken en 1 dag.
Veel plezier allemaal

Ik ben vorige week vijf dagen teruggezet, ipv 18 januari naar 23 januari.
@Meryl Mooi he, de echo en je kindje zo te zien bewegen. Ik heb zelf ook een tweede echo gehad met 10 weken en een dag.

Terug
Bovenaan