10.2 zwanger en met de dag misselijker

<p>Bleh.. Nu 10 weken en 2 dagen zwanger maar man man.. Wat ben ik iedere dag misselijk.. Iedere x als ik denk dat het niet erger kan, lukt het toch nog! ?</p><p>Iemand die uit ervaring spreekt? Ik lees overal dat het vanaf weer 10 minder zal gaan worden. Week 9/10 is het HCG hormoon het heftigst.. Hier word het dus alleen maar erger! </p>
 
Hey meid,
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! En heel herkenbaar! Ik moet helaas zeggen dat ik nog steeds last van misselijkheid heb vooral savonds en ik ben nu 22+3 weken zwanger. Had ook gehoopt dat het met 12/16 weken over zou zijn maar helaas! In het begin was het zo erg dat ik niet eens eten kon koken maar dat is nu wel beter gelukkig! En iedereen zegt ach je moet er wat over hebben..Ja dat is zo maar dag in dag uit misselijk zijn is vermoeiend! Hopelijk snel over bij jou sterkte en probeer toch te genieten van het feit dat je zwanger bent. X
 
Aah dank je wel! 
Wat vervelend dat jullie er zo lang last van hadden.. Vanaf wanneer begon het bij jullie? Ook rond de 9/10 weken? 
Ik heb nog de stiekeme hoop dat het na volgende week over is. 
Genieten lukt, en ik heb er zeker wat voor over, maar echt handig is het niet..  
 
Vandaag precies 10 weken en vorig week leek het beter te gaan. Van het weekend tm nu alleen maar erger. Ook vaker spugen nu. Ik zit ook met hoop te wachten op 12 weken en dat t dan minder wordt. Mijn manager heeft me acupunctuur aangeraden. Na 18 weken was ze klaar met die misselijkheid en is ze na 2 behandelingen nooit meer misselijk geweest. Ik wacht 12 weken af en dan maak ik ook gauw een afspraak. Ook jij nog succes met aftellen.(en hopen). 
 
Terug
Bovenaan