10.2 zwanger en met de dag misselijker

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
 
Bij mij begon de misselijkheid in week 8, inmiddels 13 weken en helaas nog niet over. Al twee ziekenhuisopnames verder. Ik heb emesafene (zetpillen) gekregen. Daardoor spuug ik gelukkig niet meer zoveel, maar eten is lastig!
 
warme dranken/eten vermijden werkt. Ik eet momenteel droge kaakjes, fruit en als ik een ‘goede’ dag heb een yoghurtje. Hopelijk voel je je snel beter, je doet het voor iets moois! ❤️
 
hoi,
hetzelfde gold voor mij. Erg misselijk geweest, al dan wel zonder te moeten overgeven. in week 11 begon ik me beter te voelen en sindsdien heb ik nergens meer last van! op dit moment 13 week en 2 dagen en geen misselijkheid. 
Het kan maar zo over zijn dus! verschilt bij iedereen
 
Hai, hier ook in het begin van de zwangerschap misselijk en braken, tot ongeveer 16 weken. Toen werd het geleidelijk minder. Bij 10 weken kreeg ik emesafene van de gynaecoloog, dat verlichtte ook al wat. Dat zou je eventueel ook bij je behandelaar kunnen vragen! 
 
Ja, heel vervelend!!! Wel herkenbaar. Bij mij begon het bij 5 weken en week 9, 10 en 11 waren het ergste. Ik ben morgen 14 weken en het is minder geworden!! De ene ochtend bijna niet misselijk, de andere heel erg. Dan juist weer savonds heel erg en de dag erna juist weer niet. 
Ik dacht toen bij die meest extreme weken echt dat het nooit meer beter zou worden, maar bij mij is het dus nu vanaf 13 weken wel wat aan het zakken. Al is het er nog wel. 
Sterkte en succes en natuurlijk gefeliciteerd met de zwangerschap!
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik heb overgegeven vanaf week 3. Elke dag, de hele dag.. hield geen water binnen.
ben 2x opgenomen geweest in het ziekenhuis en heb emesafene zetpillen en primperan zetpillen gehad.
nu 21 weken en voel me sinds 1 week eindelijk beter! Wel nog met emesafene, maar ook dat wordt nu afgebouwd. Dus blijf hoop houden! ?
 
Ik denk dat niemand kan beantwoorden wanneer het stopt. De een heeft er maar eveb last van en ook ik ben een van de gelukkigendie er met week 22 nog last van heeft.
 
Sterkte meid.... die misselijkheid is erg vermoeiend en bederft je hele dag. Zelf ben ik nu ruim 15 weken en merk dat het nu echt op zijn retour is. Al merk ik dan ik nog wel vieze nasmaken heb van dingen, gelukkig niet meer zo beroerd.
Ik hoop echt voor je dat het snel weer zal afnemen.
 
Terug
Bovenaan