10,5 maand, boos, uit bed geklommen en gevallen!!

Hè??? Ik zag hier laatst wel dat hij een goeie acrobaat was, maar zo goed had ik niet gedacht!!

Ongelooflijk,..

Misschien een grote knuffel in bed waar hij op kan staan?
Pff,.. wat zal jij geschrokken zijn!!

Dikke kus voor jullie!

Esmé en Kay

Jeetje wat een kleine boef joh!

De kleine van mijn vriendin hadden hun ook verrast! Hij was met zijn slaapzak aan uit bed gevallen en is toen van de trap van boven naar beneden gevallen! Gelukkig had hij er niets aan over gehouden!

Kan me voorstellen dat je je rot bent geschrokken!!

Groetjes, Marieke en Lyanne

Oei, da's even schrikken. Gelukkig "alleen maar" en bult. Wat een acrobaat.

Groetjes,
Nelly.

Dat zal wel schrikken zijn geweest!
Daar kun je nog wat mee beleven straks....
Groetjes Tanja

Jeetje!! Ik dacht dat dat niet kon! (ja als ze kleuter zijn ofzo)
Heeft ie al een slaapzakje aan? Ik merk dat Kian met slaapzakje alles ietsje langzamer kan dan andere kindjes dat kunnen (is dus ook de bedoeling in bed), misschien helpt het. Maar ja als ik een van de vorige reacties lees helpt het dus niet altijd.
Nou, dat wordt een matrassen eiland aanleggen rondom z'n bed, of zo'n mat van zo'n speelzaal....
Maar, heeft ie er nu nog last van?
Liefs Nelleke

Jemig, dat verwacht je toch ook niet?
Gaat het weer een beetje met hem?
Heeft ie erg last van zijn hoofd gehad?

Liefs Annet

Hey!

Wij hebben er meer aan overgehouden als meneer zelf hoor! Wij staan nu bij elke mini-brul gespitst te luisteren aan de deur wat ie van plan is! Die bult was binnen een paar uur helemaal verdwenen, je ziet nu alleen nog de pikkeltjes van de afdruk van het kleedje zitten waar hij op is geland... Hij klimt er weer vrolijk op los, maar is niet meer zo woest dat ie er accuut uit sodemieterd. We hebben hem wel weer in de slaapzak gehesen, en daar wordt meneer ook niet vrolijker van, maar wij wel iets geruster! Binnen 2 weken komt het nieuwe bankstel binnen en dan gaan de kussens van de oude bank maar rondom zijn bedje voor de zekerheid. Ook kan zijn bed niet meer lager dus gaan we nu maar gaatjes boren in de poten om zo het bed nog een paar cm te kunnen laten zakken. En als laatste redmiddel ( hebben we al geprobeerd) gaat de lattenbodem op de grond en daar het matras op.....

En allemaal bedankt voor jullie lieve reacties!

-X- marieke

Terug
Bovenaan