10 aug. NOD... wie nog meer rond die tijd???

Hier is mijn banner......zit nu op dag 12....bij het eitje!! Spannend joh!

Liefs Yvonne

Hoi allemaal,

Mijn NOD is rond 14 augustus!!! Spannend weer dus! Heb volgende week mn ei, dus dat wordt flink klussen. Hoop dat het gaat lukken, zitten nu in de 4e ronde voor ons eerste kindje.

Spannend!!!

Groetjes Marije

Oh ja,

Als iemand me wil toevoegen aan msn: marijeschoorlemmer@hotmail.com

Groetjes

Grrr hoe krijg ik die banner nou toegevoegd!!!

Mijn NOD is trouwens 9-8

Hé hallo allemaal,

Mijn NOD is op 7 augustus, klein kansje... alleen wanneer mijn cyclus lang is dan mijn gebruikelijke 28/30 dagen dan hebben we een kans. Spannend... En dan volgende maand echt op de eisprong (of de dag ervoor) mikken!

Succes iedereen!

he meiden

wat gezellig zo op het forum, mijn NOD is ook 10 augustus, tweede ronde eerste kindje, vind het ook echt super de super spannend en kan niet wachten!!!

Ik vind het vreselijk dat wachten, en ben zo benieuwd of het gelukt is, maar ja dat zullen jullie ook wel altijd zijn..

is wel gezellig zo dat kletsen, kunnen we mekaar een beetje de dagen voorbij helpen..

liefs kleintje..

He allemaal!

14 augustus verwacht ik mijn nod! Spannend! 1e ronde 1e kindje dus ben benieuwd!
Weet alleen niet zeker of het echt de 14e is want heb 10 jaar de pil gebruikt en nu net een 1e cyclus achter de rug van 25 dagen. maar even afwachten of het regelmatig is!

Ben benieuwd voor iedereen!

jacqy

Terug
Bovenaan