10 dagen na terugplaatsing

<p>ik zit vandaag op dag 10 van de terugplaatsing en de test vanmorgen was negatief!</p><p> </p><p>is er nog kans dat ik maandag op de officiële test dag nog een positieve test kan krijgen?</p><p> </p><p>zondag avond heb ik flinke steken gehad links in de buik en soort menstruatie krampen en dit heeft tot maandag geduurd. Nu ben ik vanaf maandag klacht vrij en heb ik geen gevoelige borsten meer is het alleen zo nu en dan gevoel van menstruatie krampen?</p><p> </p><p>zelf ben ik de moed een beetje aan het opgeven iemand misschien positieve verhalen?</p>
 
Hoi hoi, spannend he!
wij zitten nu zelf op dag 12 van de terugplaatsing. 
Tot gisteren voelde ik niks anders en had ik de hoop wel al een beetje opgegeven maar gister avond toch wat maagzuur en niet helemaal fit.. zal het dan toch?
maargoed bij ons eerste niks gemerkt heilig van overtuigd dat de menstruatie eraan kwam en toch zwanger.
bij de tweede maagzuur moe etc ook zwanger dit eindigde in een miskraam dus ja je weet het toch niet.. nog even wachten en ik zal voor je duimen succes!
 
Hoi 
 
oh spannend zeg! Al die klachten heb ik niet, ik heb elke keer alleen nu menstruatie krampen dus ik geef de moed op!
 
ik gebruik utrogestan dus denk dat daarom mijn menstruatie ook weg blijft
 
Wie weet ik gebruikte bij de eerste ook ustrogestan eb had ook klachten als een menstruatie maar was toch echt niet zo.
 
 
 
Ik zit nu op dag 10 na terugplaatsing. Ik heb vanmorgen een test gedaan van de kruidvat. Er was een lichtstreepje te zien. Ik zit nu wel te twijfelen of dit nou van de hormonen is of ben ik nu zwanger? 
 
Hoe kan ik hier een foto uploaden?
 
Hallo iedereen,  Ik ben hier nieuw op het forum en ben vandaag ook op WD 10 na terugplaatsing van cryo.  wd  8 predictor early van apotheek ; positief  Wd 10 : gewone test van action ; positief  Dinsdag bloedafname uz Jette. Kan ik stilletjes aan hopen ? Groetjes 
 
Terug
Bovenaan