10 dagen na terugplaatsing

Hallo iedereen , 
3e x IVF voor mij . Vandaag 8 dagen na terugplaatsting embryo en zwangerschapstest positief ... zondag bloedverlies gehad erna niet meer . Ook niet met ochtendurine getest , wel een duidelijke + . Ik moet normaal nog tot zaterdag wachten voor bloedafname . Zou het kunnen ? 


x Dorien
 
Hey ik zit vandaag ook op dag 10 van de terugplaatsing van een 5 dag oude embryo,
ik heb al sinds dag 3 a 4 na de terugplaatsing mast van pijn in mijn onderrug, ik heb dit normaal enkel als ik moet menstrueren.
maar mijn borsten voornamelijk mijn tepels zijn al 2 weken gevoelig...
het is de eerste keer dat we ivf doen en het was een verse terugplaatsing.
ik wil al 2 dagen een zwangerschapstest doen maar ik ben gewoon te benouwd en durf het niet nu vrijdag 6 December moet ik naar UZ Jette voor een bloedafname.
mijn man en ik zijn al 2 jaar natuurlijk bezig en ook 3 iui's gedaan maar spijtig genoeg geen resultaat en ze vinden ook geen enkel probleem bij een van ons beide dus ja zitten we in het onwetende schuitje niet veel aan te doen...
heeft er nog iemand last gehad van onderrugpijnen en toch zwanger? Dit zou me echt helpen ben een beetje wanhopig.
groetjes NoNo
 
Hey dorien 
Ik heb een terugplaatsing gehad ivf mijn embryo was 4 dagen op de dag van terugplaatsing. En ben nu vanaf die dag 10 dagen zou ik al kunnen testen en wat kunnen zien ?
 
Hey 
Ik heb een terugplaatsing gehad ivf mijn embryo was 4 dagen op de dag van terugplaatsing. En ben nu vanaf die dag 10 dagen zou ik al kunnen testen en wat kunnen zien ?
 
Je reageert op een topic van 2019, denk niet dat je hier antwoord gaat krijgen van degene aan wie je het vraagt
 
Terug
Bovenaan