<p>Beste allen, </p><p>Ben jaren een stille lezer geweest maar deze onzekerheid houdt mij elke dag bezig. Ik wordt hier echt gek van. Ik heb echt wat ervaringen nodig. Ik ben 30 jaar en mijn cyclus is al jaren tussen de 33 en 39 dag. Ik zit vandaag op dag 49. Dus 10 dagen overtijd. Heb al vanaf dag 36 krampen. Het lijkt net alsof ik ongesteld moet worden. Maar het wil maar niet doorzetten. De krampen heb ik elke ochtend bij het wakker worden. Mijn buik is verder echt opgezet, veel harder dan normaal en zelfs iets voller dan gewend. Heb altijd wel een buikje dus dit is niet iets waar ik echt bij stilsta, alhoewel deze normaal wel wat zachter is. Verder ben ik eergisteren in de ochtend goed misselijk geweest. Alles wat ik de dag ervoor had gegeten heb ik overgegeven. Ik heb voor de zekerheid wel getest en ben gewoon negatief. Op internet las ik dingen als een verlate eisprong of het overslaan van een menstruatie. Heeft iemand ervaringen hiermee? En voor de personen die dit hadden of iemand kennen dit dit had, hoeveel later werden zij toch ongesteld? Wat raden jullie aan? Hoeveel dagen zou ik wachten alvorens ik naar de huisarts moet gaan? Alvast enorm bedankt. </p><p>groet, Ella</p>