10 dagen overtijd, HELP!

<p>Beste allen, </p><p>Ben jaren een stille lezer geweest maar deze onzekerheid houdt mij elke dag bezig. Ik wordt hier echt gek van. Ik heb echt wat ervaringen nodig. Ik ben 30 jaar en mijn cyclus is al jaren tussen de 33 en 39 dag. Ik zit vandaag op dag 49. Dus 10 dagen overtijd. Heb al vanaf dag 36 krampen. Het lijkt net alsof ik ongesteld moet worden. Maar het wil maar niet doorzetten. De krampen heb ik elke ochtend bij het wakker worden. Mijn buik is verder echt opgezet, veel harder dan normaal en zelfs iets voller dan gewend. Heb altijd wel een buikje dus dit is niet iets waar ik echt bij stilsta, alhoewel deze normaal wel wat zachter is. Verder ben ik eergisteren in de ochtend goed misselijk geweest. Alles wat ik de dag ervoor had gegeten heb ik overgegeven.  Ik heb voor de zekerheid wel getest en ben gewoon negatief. Op internet las ik dingen als een verlate eisprong of het overslaan van een menstruatie. Heeft iemand ervaringen hiermee? En voor de personen die dit hadden of iemand kennen dit dit had, hoeveel later werden zij toch ongesteld? Wat raden jullie aan? Hoeveel dagen zou ik wachten alvorens ik naar de huisarts moet gaan?  Alvast enorm bedankt.  </p><p>groet,  Ella</p>

Vervelend die onzekerheid he! Ik ben ook nog steeds in afwachting... Gemiddelde cyclus 33 dagen, zit nu bijna rond dag 50.. positieve ovulatietest gehad op dag 13 maar lijkt mij niet dat mijn ei dan gesprongen is.. ben naar huisarts geweest en krijg nu verwijzing voor echo!

Nee ik heb wel vorige week op dag 41 een hele gekke roze bloeding/afscheiding gehad van 1,5 dag...
Verder blijft mijn (doorzichtige) afscheiding aanhouden..
Heb nu ook geen zwangerschapstesten meer in huis.. kijk vooral uit naar echo of daar iets te zien is waarom mijn memstruatie uitblijft..

Hoe is het bij jou??..

Als antwoord op je vraag over overslaan menstruatie: ik heb dit wel eens gehad. Ik was toen single dus wist 100% zeker dat ik niet zwanger was. Ik zat zelf toen in een stressvolle periode met examens en nog wat andere dingen en was tegelijk bezig met afvallen. Achteraf gezien deed ik dat niet op een gezonde manier. Ik heb toen gewoon gewacht en een maand later werd ik alsnog ongesteld. Ik heb toen een beetje op internet gezocht en was achteraf niet verbaasd.  Er kunnen heel veel redenen zijn om een menstruatie over te slaan, bijvoorbeeld door stress, afvallen, of wat anders.  Daarnaast ben ik momenteel 20 weken zwanger maar heb ik in februari twee negatieve tests in handen gehad voordat er eentje positief was. Ik was al twee weken onophoudelijk moe en niet lekker en had gevoelige borsten, en was heel verbaasd dat de tests negatief waren. Gevoel bleek achteraf dus te kloppen (al werd dat bij mij bevestigd door een derde test nog een paar dagen later). Je weet maar nooit dus. 

@gebruiker10333417,
volgens mij zitten we ongeveer op de zelfde aantal dagen van onze cyclus. Ik zit vandaag op dag 52. 13 dagen overtijd en dat van mijn langste cyclus van het afgelopen jaar. En jij? Ik test sinds gisteren positief op ovulatietesten. Vandaag weer. Ik lees dingen als dat deze ook soms positief zijn en dat er een kans is dat hetzelfde resultaat verschijnt bij zwangerschapstest, maar durf daar niet op te hopen. Heb vorige week 2 testen gedaan, beide negatief. Voor nu denk ik dat het een overgeslagen menstuatie is en dat ik mijn eisprong krijg. Ik test nog dit weekend met de ovulatietesten en als deze positief blijven, ga ik misschien een laatste poging wagen met een zwangerschapstest. Heb deze niet in huis. Maar het liefst wacht ik het af tot mijn volgende menstuatie. Vind het echt moeilijk die negatieve zwangerschapstesten. Die teleurstelling elke keer bij het zien van dat witte vakje ? Heb jij een afspraak staan voor een echo of ben je deze van plan te maken? 

@gebruiker10332031 
Wat leuk!! Gefeliciteerd! Op naar een voldragen zwangerschap en een mooi, gezond kindje! Geniet ervan! 

Na hoeveel dagen overtijd testte jij positief? Ik heb overigens geen klachten alleen buikkrampen. Daarom denk ik zelf dat ik niet zwanger ben. Wat betreft het overslaan van mijn menstuatie, snap niet waarom. Er was deze maand niets aan de hand, niet afgevallen, geen stress. Het lichaam blijft een mysterie soms. 

Dankje! So far so good gelukkig ? . Hoe veel dagen ik over tijd was, poeh geen idee eigenlijk. Ik hield mijn menstruatie nooit echt bij, we waren ook niet echt bezig met zwanger worden. De zwangerschap was  onverwacht (maar wel erg welkom!), ik gebruikte namelijk geen anticonceptie ivm bijwerkingen, maar wel altijd condooms. Mijn partner en ik prijzen onszelf hiermee dan ook erg gelukkig want het is natuurlijk niet vanzelfsprekend dat het zo makkelijk gaat.  Ik wens iedereen heel veel geluk! ? 

Terug
Bovenaan