10 dagen overtijd, HELP!

Gefeliciteerd!!
Dan gaan we inderdaad gelijk op. Ik heb ook geen gekke dingen waarom ik mn memstruatie over zou slaan, zou niet weten waarom. Eisprong kan inderdaad elk moment weer komen, ga ook maar weer beginnen met ovu testen mss. Anders moet je volgende week nog maar n testje wagen? ik durf het niet meer haha, te teleurstellend iedere x. Ik heb 8 juli een afspraak staan bij de gynaecoloog voor een echo. Ben benieuwd of daar iets uitkomt waarom ik zon onregelmatige en lange cyclussen heb..

@gebruiker10332031, geniet van deze mooie maanden. Heel erg bedankt! 

@gebruiker10335417
Ik heb hetzelfde, snap totaal niet waarom ik deze zou kunnen overslaan. Jammer genoeg testte ik op 2 juni positief op de ovulatietest. En 3 dagen daarna heb ik weer getest en toen was de ovulatietest negatief. Ik denk dus dat ik mijn eisprong heb gehad op 2 juni en te lezen op internet zou ik over 14 dagen ongeveer ongesteld moeten worden. Ik heb net nog eens een zwangerschapstest gedaan om het even af te sluiten voor mezelf en zoals gedacht negatief. Blijf moeilijk hoor!  Ik wacht het voor nu dan maar die 14 dagen af. Hoop natuurlijk ook na die datum geen ongesteldheid maar als er geen zwangerschap is, wil ik natuurlijk wel ongesteld worden.

Hou me op de hoogte als je de afspraak hebt gehad. Hoop echt dat er een zwangerschap is! 

Om even terug te komen op jouw vraag. Ik hielt dat jammer genoeg helemaal niet bij. Pas totdat ik zo overtijd was, dacht ik zou het echt? Maar ik testte elke keer negatief, ben toen gaan lezen en las over het overslaan van een menstuatie. Heb daarna proberen te testen met ovulatietesten en heb jammer genoeg mijn eisprong gevonden. Ik vrees dan ook dat een menstuatie zal volgen. Als ik kijk vanuit mijn eisprong zou ik 16 juni ongesteld moeten worden. Vanuit mijn kortste cyclus 2 maal ivm het overslaan zou ik 19 juni ongesteld moeten worden en 2 maal mijn langste cyclus zou de datum 29 juni op zijn laatst moeten zijn. Dus deze datums houd ik even in de gaten. Begin juli nog niets en negatieve testen, moet ik richting de huisarts. Hoop dat niet dat er iets aan de hand is! 

Heb jij nog datums die je in de gaten houdt of alleen de afspraak van juli. 

Wel evengoed fijn dat je wss een eisprong hebt gehad toch? Dat is in ieder geval een goed teken dat het er is toch.. dan zou je ind twee weken later ongi moeten worden..
Ik ben sinds gister begonnen met de sensitesten ovutest, heb een lichtroze streepje. Heb inderdaad wel cervix lijkende slijm al een paar dagen.. dus ben benieuwd wat de test straks aangeeft.
Vervelend deze onzekerheid he .. ik ben ook steeds bang dat er iets aan de hand is, daarom ben ik blij met het geplande onderzoek. Tot die tijd blijven we gewoon alles proberen en hou ik alles goed bij zodat ik al met voldoende info naar de gyn kan.

@Gebruiker10333 
is jouw ovulatietest negatief? Ik had dat ook eind mei maar sinds ik 2 juni een positieve test heb, heb ik deze weer gedaan op 3 juni en vandaag 5 juni voordat ik de zwangerschapstest heb gedaan en deze waren allemaal positief? Heb jij daar verstand van? Kan dat? wat die Civix slijm betreft deze heb ik normaal ook maar nu dus al een hele lange tijd niet gezien. 

Die onzekerheid is echt het ergste. Dacht vroeger altijd wil zo graag overtijd zijn. Maar op deze manier, geef mij maar mijn normale menstruatie!! 

Heb je de zwangerschapstest al gedaan???? Of nog niet gedaan?

Ik heb net een ovu test gedaan! Twee duidelijke lijnen, testlijn nog net niet zo donker als controle lijn maar wel een duidelijke gekleurde lijn! Had vorige week inderdaad ook negatieve ovutesten, dus zelfde als jou!

Ja die heb ik vandaag meteen ook gedaan omdat ik die onzekerheid zat ben. Zoals gewend weer negatief. 

Ik had voorheen ook 2 duidelijke lijnen (op 31 mei en 1 juni), ze zeggen dus dat dat negatief is omdat veel mensen zoiezo al dat hormoon hebben in hun urine. De streep moet echt even donker als of donkerder dan de controlestreep zijn. Vanaf 2 junu heb ik alleen maar even donkere strepen als de controlestreep. Snap eigenlijk niet meer hoe dat allemaal werkt. Ben nu nog meer in de war. 

Terug
Bovenaan