10 dagen overtijd maar geen positieve testen

Goedemiddag dames,

ik wil even me verhaal kwijt want ik begrijp er helemaal niets van. Mijn vriend en ik hadden besloten dat we voor onze eerste kindje ga. ( ik zat niet aan de pil al zeker meer dan een jaar niet meer, we gebruikte condooms) nu ik word niet meer ongesteld.. Laatste keer was 19 november en nog steeds geworden.

Ik hou al zeker een halfjaar in de gaten wanneer ik het moet worden heb ik cycle van altijd tussen de 25-29e dag. Nu ik ben al op dag 37.

ben nooit overtijd en vooral nooit zolang. Dus op me 31e dag had ik test gedaan van de Etos, negatief maar en zit twee in de verpakking. Dus ik dacht ik gebruik die laatste paar dagen later. Nu is het zondag heb ik weer test gedaan negatief.

En het rare van alles? Ik voel me prima niet een gevoel van moet ongesteld worden want krijg altijd dat gevoel voel me prima. Wel dat ik de laatste twee weken meer afscheiding heb dat is alles..

is dit normaal? Kan je zwanger zijn zonder dat je positief heb getest want wil bijna niet meer testen.

groetjes Agness

Hoi Agness,

Helaas heb ik heen antwoord voor je maar je kan voor de zekerheid ook altijd bij de huisarts je urine laten testen, wellicht kunnen zij je meer vertellen. De innesteling kan ook langer duren waardoor je een negatieve test hebt?

Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!

Hoi Chantal,

Jaa ik denk dat ik binnenkort een afspraak ga maken bij de doktor.

Ik wach deze week af, als ik het niet word heb ik in feite een maand overgeslagen zitten we in jan.

jaa kan dat? Een late innesteling.

Ik ben benieuwd als ik eindelijk een positieve test in handen krijgt haha!

groetjes

Hey Agnes,

het is zeker mogelijk zwanger te zijn zonder positief te testen, ik testen pas 2 weken later voor het eerst positief.

groetjes suz

Hoi Agnes,

We zitten in hetzelfde schuitje.. Ik ben ook nog niet ongesteld geworden en test ook negatief. Vanochtend contact gehad met de huisarts, deze week nog afwachten en anders vrijdag weer bellen. De assistente gaf aan dat het soms even kan duren voordat er voldoende hcg-hormoon is aangemaakt, waardoor het langer duurt voor er positief getest kan worden.
Ik heb alleen wel last van buikpijn, net of ik elk moment ongesteld kan worden, maar dit heb ik al 8 dagen.. Verder had ik ook buikpijn in de week voor de eisprong, dus ik twijfel er aan of er wel een eisprong is geweest. Ben bang dat ik een maand heb overgeslagen.

Succes ermee in ieder geval!

Misschien kun je nog een ander merk test proberen?
De test van de Etos geeft een positief resultaat bij een hCg van 50, er zijn tests die gevoeliger zijn.

http://www.ovulatie-berekenen.com/overzicht-gevoeligheid-van-zwangerschapstesten/

Hey Ladybird,

ontzettend vervelend dit! Ja ik had gelezen dat het mogelijk is om een maand over te slaan, maar ben je wel elke maand regelmatig?

Hoelang ben je al overtijd? Ik ben nu op dag 12. Terwijl ik ben elke maand dezelfde periode, maar goed even afwachten!

Wel goed dat je de huisarts al heb gebeld, ik had dat ook vernomen dat het soms wat langer kan duren..

Kijk het deze week af en hoop voor je dat je ook positieve test in handen krijgt!

Terug
Bovenaan