10 dagen overtijd maar geen positieve testen

Inderdaad heel vervelend! Ik ben nog liever gewoon ongesteld, dan deze onzekerheid.. Normaal ben ik heel regelmatig, op de dag af bijna.
Ik had vorige week maandag of dinsdag ongesteld moeten worden, dus nu 8 dagen overtijd, dus iets minder lang dan jou.

Gebruik je ook ovulatietesten? Weet je wanneer je eisprong was? Je zult toch haast zeggen dat als je 36 dagen na je eisprong nog niet ongesteld geworden bent, de kans op een zwangerschap wel erg groot is.. Ik hoop het in ieder geval voor je!! Wanneer heb je voor het laatste getest?

Normaal bel ik de huisarts eigenlijk niet zo snel, maar ik ken mezelf, als ik het niet gelijk doe.. Dan doe ik het helemaal niet meer, haha!

Zou inderdaad kunnen dat de test van de Etos vanaf 25 hcg is.. Ik gebruik die van de Kruidvat, is volgens mij vanaf 50 hcg, dus ga vanmiddag een gevoeligere test halen :)

Jaa misschien moet je de gevoelige test gebruiken, laat je me weten hoe het is gegaan? Ik dacht ook ff om een gevoelige test te halen, maar ik wacht het maar ff af.

jaa ik weet elk maand wel wanneer me eiesprong zou zijn tussen 3/6 december zou het moeten zijn.

en hoe zit het bij jou ovulatietesten gebruikt?

Ik geloof bij de huisarts zullen ze bloed gaan prikken een vriendin van mij had dat ook. Was positief.

Ben nu op 39e dag van me cyclus ( 12e dag overtijd)

en had eergister een test gedaan van Etos maar negatief.

ik wach het deze week maar af..

Nou ik heb de early test van de Etos gedaan, deze test op 10 hcg, maar helaas, ook deze is negatief.. :-(

Ik gebruik wel ovulatietesten, maar vind mijn eisprong lang niet altijd. Ik test 1x per dag, heb wel eens gelezen dat je dan beter naar 2x per dag kunt gaan, maar ik wil er ook weer niet te veel mee bezig zijn.

Ik wacht ook maar even af, als er vrijdag niks is veranderd, bel ik de huisarts maar weer.

Hallo ladies. Heb zelf een hele regelmatige cyclus van 30 dgn, helaas in juni een miskraam gehad met curettage na 9 wkn. Na de curettage is m'n cyclus weer zoals het hoort, alleen tussendoor een cyclus van 57 dagen! Neg testen, geen bloedingen, geen miskraam maar gewoon een hele lange cyclus. Ter uitsluitsel voor echo geweest en ook niets te zien. Het kan dus gewoon, zomaar.... Zonder aanwijsbare reden.

Hallo Agness,

Hoe gaat ie inmiddels? Ik ben afgelopen vrijdag helaas ongesteld geworden.. maar we blijven positief, op naar de volgende ronde!
Ik hoop op beter nieuws bij jou! :)

Hoi Agnes,
<p style="text-align: center;">Wat een toeval, ik had ook exact 19 november mijn ongesteldheid. Wel een wat langere cyclus 32 dagen. Heb ook meerdere testen gedaan (kruidvat/etos) allemaal steeds negatief. Uiteindelijk afgelopen zaterdag een test van clearblue gedaan, deze was binnen 1 seconde duidelijk positief.</p>
<p style="text-align: center;">Zou dus inderdaad nog een andere test, misschien dus clearblue, proberen. En als je na een week nog niet ongesteld bent en geen positieve test hebt dan toch even contact leggen met de huisarts!</p>
<p style="text-align: center;">Succes!</p>

Hey meid 
Ook hier in het zelfde schuitje 
11 dagen over tijd en ook alleen maar negatieve testen ook tegen mij zij de dokter nog even aan te kijken een paar dagen en anders bloedprikken..
Wel voor de grap een ovulatie test gedaan en die slaat naar verbazing positief uit ? 
Mijn 1e positieve knal ovulatie test was 10 december al dus ook wij begrijpen er niks van .. hopen dat we allemaal snel andwoord hebben 

Groetjess

Terug
Bovenaan