10 dagen overtijd, testen negatief wat tedoen?

hoi allemaal.

ik ben 10 dagen overtijd, heb nu al 4 testen gedaan ( wel van het zelfde merk ) maar zeggen allemaal negatief.
Ik heb mijn kwaaltjes al gehad... de dag dat ik ongesteld moest worden, had ik buikpijn die ik altijd had toen ik ongesteld moest worden dat herken ik. ik heb mijn vreetbuien gehad haha, mijn depressieve dag gehad. maar werd niet ongesteld.
het enige wat ik voel zijn gevoelige tepels voor de rest niks.
ik ben nog maar in ronde 2, dus kan nog niet zoveel zeggen over mijn cuclys, de eerst keer had ik hem op 24 dagen toen op 28 dagen.
ik wil het zograag weten of ik zwanger ben of niet.
word er helemaal onzeker van...
hebben jullie tips wat ik kan doen??

veel liefs mir

vervelend he die onzekerheid!!!! Kan het me helemaal voorstellen......
En al die negatieve testen zijn nog vervelender.....
Maar misschien is het toch ontpillen?? Ik heb het zelf ook gehad, mijn ervaring is altijd uitgaan van je langste cyclus met testen, en ja in het begin kan het ook schommelen en kan je ineens een langere cyclus hebben, en anders klan je altijd de ha vragen om advies...mijn ervaring is je lichaam is een raar dinge met een eiegn wil!!!

Sterkte met het geduld en hoop natuurlijk voor je dat je snel een positieve test hebt.

Dag Mir,

Wil je even een hart onder de riem steken.
Ook ik was deze maand 14 dagen over tijd. 2 testen gedaan (want het had gekund dat...), maar beiden negatief. Afgelopen vrijdag werd ik niet lekker en toen kwam het alsnog. Het enige dat je kunt doen is dus afwachten.
Ben nog niet eerder zo 'blij' geweest ongi te zijn, want nu kunnen we weer wat gerichter aan de klus.
Heb mijn man al voorbereid: vanaf volgende week gaan we het dak eraf klussen ;)

Succes met wachten en hopelijk komt het snel, zodat je weer verder komt.

Groetjes, Dee

Tja, mijn eerste cyclus na de pil heeft 5 maanden geduurd (bleek achteraf ook pcos te hebben.).................kan inenen oplopen hoor, de lengte van je cyclus. Heel vervelend.
Ik ben monnikspeper en teunisbloem gaan slikken en ben begonnen met acupunctuur en daarmee kwam uiteindelijk mijn cyclus wat opgang..........

Groetjes Rimke

hey mir, zoals ik al eerder schreef, ik weet t ook niet precies natuurlijk! wel kan t zo zijn dat je lichaam misschien erg weinig HCG aanmaakt. de HA kan daar natuurlijk uitkomst over bieden. misschien moetje toch nog weer een weekje wachten en t nog es proberen? wanneer was je laatste test? ik vind t ook kl...te, dat wachten sucks!!! die onzekerheid is gewoon echt te spannend...daardoor word je natuurlijk ook weer onzeker en nerveus waardoor de RD's misschien ook weer wegblijven...tja meid...tis heel erg, maar je zal toch moeten afwachten en naar de HA gaan als je gaat twijfelen...dat ga ik iig ook doen als ik eind volgende week nog negatief test...

liefs en hou je taai!!! knuf

hey mir21,

ik heb hetzelfde probleem.ik moest 16-23 mei ongesteld worden en ik ben het niet geworden.Test geeft negatief aan, ook de bloedprikken van de dokter geven negatief aan.

Je kan je ook bedenken, ben ik er teveel mee bezig??(zwanger worden)
ben je gestresst.?
Er kunnen zoveel factoren zijn dat je menstruatie uitblijft.
Ik zelf wacht het gewoon de volgende menstruatie af en als het dan nog steeeds niet op komt zetten ja dan ga ik gewoon weeer naar de dokter.

Succes!!

liefs

hoi meiden..

nog ontpillen lijkt me niet want ik ben al eens ongesteld geworden daarna..
en door ontpillen blijft volgens mij je ongesteldheid niet weg..
stresse hebben kan ik ook eigenlijk niet zeggen.. alles loopt lekker eigenlijk
ben vorige week geslaagd van school, ben aan genomen op een andere werkplek.
ik heb al eens goede gestress gekent, maar daarbij bleef mijn ongesteldheid niet weg.
natuurlijk ben ik er veel mee bezig, want ik wil het gewoon weten.. maar ik ga er maar vannuit dat het niet zo is ( want anders valt het zo tegen ) maar toch denk je dan, maar stel als ik wel zwanger ben haha.ik drink maar geen rosetje meer savonds.
ha bedoelen jullie huisarts he??
bedankt voor jullie tips..

veel liefs mir

Heb je al een bloedtest gevraagd bij je huisarts?dan heb je in ieder geval zekerheid, in je bloed kunnen ze alles vinden.
Ik vind het zelf erg frustrerend dat ik niet weet waarom ik niet ongesteld word, want bij mijn 1e zwangerschap was het paar dagen overtijd en gelijk 2 dikke strepen op de test!

Maar ikw acht het af!

Veel succes

je kan me ook toevoegen op msn anders hoor

christina_th@live.nl

Terug
Bovenaan