10 dagen overtijd, testen negatief wat tedoen?

He Mir21,
Ook ik zit in hetzelfde schuitje als jou. De eerste cyclys van mij duurde 42 dagen, ik had ook alles gehad wat je maar kunt bedenken (ongi gevoel, misselijk en ook erg gevoelige tepels). Ik had toen ook wel ongeveer 5 test gedaan en alsmaar negatief. had ook even de dokter gebeld en die zei dat ik het toch allemaal even van me af moest zetten. Had toen ook al het gevoel dat ik niet zwanger zou zijn.
Volgens mij kun je dus ook wel zeker langer dan 1 maandje aan het ontpillen zijn hoor en dat is ook bij iedereen weer anders.
Nu ben ik weer aan het afwachten, afgelopen zondag was het alweer 42 dagen, dus afwachten maar. Heb tot nu toe 1 test gedaan en die was negatief. Vandaag toch wel een raar gevoel dus ik hoop dat ik ongi word en snel verder kan met klussen !! (denk namelijk niet dat ik zwanger ben)
Succes en laat ons even weten hoe het gaat ???

groetjes Ready

Hoi mir,

Weet niet hoelang je aan de pil bent geweest, maar als je dit een aantal jaren hebt geslikt duurd het ontpillen ook langer. Dit kan wel 6 maanden duren. Je hebt dan wel een menstruatie maar je cyclus  is dan nog niet op regel. Pas als je een regelmatige cyclus hebt dan  ben je ontpilt, dus nog even geduld. Ik zou wel iedere week een test doen voor de zekerheid, je eisprong kan nl heel laat zijn omdat je nog geen menstruatie hebt en daardoor kun je nu nog negatief testen. Heb het zelf nl meegemaakt. Sterkte ik hoop voor je dat het raak is.

Groetjes sim.

Hallo allemaal,

Ja wat een onzeker gedoe is dat he!!! pfff
Als je nog maar net twee maand geleden bent gestopt met de pil , kan je echt nog aan het ontpillen zijn hoor!!! maar idd die onzekerheid daar word je echt soms gek van.
Ik zelf zat ook in de rats, ook ik werd niet ongi had overgegeven dat wel en op en aan niet lekker.
De ongi bleef uit dus ik testen maar niets ( ik ben overigens 2,5 jaar van de pil af) ondertussen wel de HA een paar keer gebeld, maar een bloed test doem ze hier echt niet zo snel, gewoon AFWACHTEN GRRRRR oke gister ochtend was ik het zo zat dat ik weer heb gebeld, de arts gaf me hoop dat het toch wel eens raak zou kunnen zijn. hij raade mij aan, om te tesen.. en na ( gister ) volgende week en die week erop, want het kan. dat vertelde hij me, en mocht er dan nog niets zijn dan moest ik maar even komen, dus ik gister weer testen, en wat denk je EEN STREEPJE.
Vandaag is het echt een knopje omzetten van.....WOUWWW IK BEN TOCH ZWANGER!!!!
bij mijn vorige zwangerschap was mijn streepje de eerste dag na de nod duidelijk, nu na tig testen en 9 dagen pas.
Ik durf nog bijna niet blij tezijn zo onwerkelijk.
Ik kan jullie eigenlijk niets zeggen alleen mijn verhaal achterlaten, je weet het gewoon niet. afwachten dus maar weer. als jullie nieuws hebben... ik ben bebieuwd!!! ik leef met jullie mee

xx vlinder

WAUW!!!

vlinder hartelijke gefeliciteerd....
wat super voor jullie...
ik wens jullie het allerbeste.

ik heb voor me zelf besloten nog een weekje aftewachten volgende week
nog afwachten, en dan ga ik eens bellen naar de huisarts, wat hier mee aan moet
ik heb bijna 4 jaar de pil geslikt.

veel liefs mir

hoi vlinder

wat vervellend nieuws zeg...
dat is flink balen.
hopelijk hebben jullie de moed nog lang niet opgegeven om ver tegaan..

ik wens je veel succes met alles..

veel liefs mir

p.s ben  nog steeds niet ongesteld geworden.

@Vlindertje: hey Vlindertje, meid wat rot voor jullie zeg!! ik vond t zoo gaaf voor je echt k...t!
Hoop dat je de moed nu niet opgeeft hoor..dat t niet gelijk goed gaat is ook heel normaal ook al is dat heeel erg. je baarmoeder schijnt ook tijd nodig te hebben om alles klaar te maken. Van mij iig een heeeeeele dikke knuffel en ik hoop dat t heel gauw weer raak is. Sterkte meissie!

@Mir: ik was (en ben eigenlijk) ook zo lang over tijd maar had vanmorgen een eisprong. ik vermoed dat ik gewoon niet ongi geworden ben omdat ik ook nog aan t ontpillen ben. De HA bevestigde dat dat heel goed mogelijk was en zei heel duidelijk als je getest hebt en tis negatief ben je zo goed als niet zwanger...tuurlijk heeft de ene vrouw meer HCG dan de andere, maar over t algemeen genomen bedoelde hij dan. Als je t niet vertrouwd moet je idd gewoon naar de HA gaan. En anders over een week of zo nog een keer testen. Op een bepaald moment moet je toch HCG gaan aanmaken, veel of niet...je hebt aar een klein beetje nodig om t extra streepje te laten zien.

Ben benieuwd hoe en wat. Succes meis! Ik ga er  maar vanuit dat ik gewoon een menstruatie gemist heb en nu alsnog ga beginnen. Vanmorgen na de eisprong gelijk geklust hihihi, hopelijk nog op tijd!!!  toedels...  

Terug
Bovenaan