10 dagen overtijd

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal ,
hier is ini weer eens een keer, ben nog steeds niet ongi, voel me moe en misselijk en heb ook spierpijn in mijn buik. ik mag straks om 9 uur een echo gaan laten maken om te kijken of er wat zwemt........... laten we het hopen.

nou meiden vanmiddag meeeeeeeeer!!
groetjes ini

Nou meid

Ik zal voor je duimen en ik ga zo werken
en horen we het wel van je heel veel succes.

Veel liefs Ronda

Nou meis ergggg spannend we duimen zeker voor je mee hoor ,
liefs bianca

Hoi inimini,

succes met het maken van de echt. Wij waren van de categorie 3 okt NOD he.
Ik ben ook nog niet ongi, en heb 2 negatieve testen gehad, dus niet zwanger!
Ik heb morgenvroeg een afspraak bij de dokter, maar eerst ga ik nog een cb test doen, en die afspraak staat al. Al ik nl. zwanger ben, is dat al 5 weken (!) en als ook die test negatief is, dan ga ik naar de dokter toe, omdat ik niet ongi ben en ik me daarover wil laten informeren. ben erg benieuwd naar morgenvroeg, ik wens je sterkte, en we lezen het wel he. Groetjes  Vera (soraja, 30 1e kindje, ronde 3)

spannend spannend SPANNEND!!!!!!!!
hoelaat heb je de echo??
veel succes!!

liefs Bri

Jee wat spannend!!! Weet je al iets? Ook voor Vera is het spannend zo te lezen... Succes meiden, ik duim voor jullie!!!

xHes

nou ben ik dan hoor,
ben niet zwanger volgens de gyn. eisprong is niet helemaal goed gegaan. waarschijnlijk komt het doordat ik een teveel aan prolactine aanmaak (*heb daar al medicijnen voor)
hierdoor word je dus ook niet ongesteld. (fijn *zucht* ) maar maandag krijg ik de uitslag vd bloedtest waaruit zeker blijkt dat ik niet zwanger zal zijn en dan mag ik aan de clomid. krijg dan op dag 10 van de cyclus een hsg.
we gaan weer vrolijk verder op nbaar ronde 6!!
groetjessssssss

Terug
Bovenaan