10 dagen overtijd

Hè gatver, balen zeg! Nu maar hopen dat de clomid snel aanslaat! Of dat er toch nog een wondertje gebeurt als je de uitslag van de bloedtest krijgt. Heel veel succes!

xHes

sjonge.....dat is ook niet leuk om te horen!!
hoe sta jezelf tegenover de clomid??
misschien aan de ene kant wel fijn dat er nu wat gebeurt of niet??
Ik ken wel iemand die al iets van 2 jaar bezig was ofzo en toen met clomid begon en ze was toen meteen zwanger!!

nou ik ben wel benieuwd naar die bloedtest!!

veel succes,

liefs bri

heee

dat is vervelend, maar een vraagje waarom kreeg je al een echo.... of ben je al een tijd bezig..

wel jammer dat er niets te zien was..

en wbt clomid daar hoor ik op zich ook goede reacties over.. dus ik hoop voor je dat het bij jou ook werkt.

sterkte ermee

liefs tobi

hai tobi
ik loop al bij de gyn omdat er het een en ander niet zo goed zit met mijn lichaanm (hoor dus ook eigenlijk bij het mmm forum) om direct te kunnen zien wat er aan de hand is maken ze een binnenwaardse echo. dan zien ze gelijk of je zwanger ben of een bbz hebt (buitenbaarmoederlijke) of dat je eierstokken vreemd doen zoals bij mij. scheelt een bloedtest. maar om alles uit te sluiten doet hij dat ook. ik heb een super gyn!!
vriendelijke en behulpzame man voel me er heel prettig bij.
groetjes en we blijven positief!!!

Hè Ini, wat jammer dat de gyn geen beter nieuws voor je had!
Wel heel fijn dat ie zo begripvol is. Je hoort wel andere verhalen.

Succes met de Clodim. Hoop dat dat het laatste duwtje voor jullie zal zijn in de richting van een mooie zwangerschap.

TeHa

Terug
Bovenaan