10 dagen overtijd

A

Anoniem

Guest
hallo meiden

Ben eigenlijk een meeleester en geen schrijver
Maar toch even een vraag

Ben nu 10 dagen overtijd en alle testen zijn negatief
Vanmorgen de doktor gebeld en zegt dat ik moet wachten totdat mijn volgende menstruatie eigenlijk zou beginnen

Heb echt klachyen van een zwangerschap alleen de testen zeggen wat anders
Mijn doktor doet niet aan een bloedonderzoek

Ik word hier zo onzeker van
Dit is trouwens onze 4e ronde
Bij mijn zoontje had ik een pos test 1 dag na NOD

Tamara

hallo Tamara

Dat is een spannende tijd zo!
Voelt het hetzelfde als bij de zwangerschap van je zoontje?
Wat een rarigheid van de arts dat hij geen bloedtest doet!!!! kun je dit niet een beetje pushen bij hem/haar??
heb je normaliter een regelmatige cyclus?

oja.. ik hoor hier meestal van de meiden dat ze een week tot twee weken moeten wachten van de huisarts (na je nod) en dan lijkt me wachten tot je volgende menstruatie wel erg lang?? als je gevoel dan gelijk heeft ben je dan al ruim twee maanden zwanger!

Ik ben normaal regelmatig ongi dus echt 28 dagen
zit dus nu op 38 dagen en nog niks te bekennen

Heb wel wat kwaaltjes een rommelende buik soms wat misselijk
En toch soms wat afscheiding dat ik denk dat ik ongi ben

Ik wacht gewoon nog even
Ik baal wel dat de arts geen bloedtest doet ze zeiden dat ik er gewoon
af en toe een test tegen aan moet gooien

En ik weet niet meer zo heel goed hoe ik me voelde bij de eerste zangerschap
Gisteren was er een vriendin van mij hier en die is 5 weken zwanger
en die heeft dus ook wat meer afscheiding als normaal

Maar ik ga er gewoon van uit dat ik niet zwanger ben maar toch zegt een klein stemmetje in je hoofd het kan nog wel

Tamara

Hoi Tamara!
Hier hetzelfde liedje, ik zit ook op dag 38 en negatieve testen! Dit is wel pas mijn 1ste ronde na de Mirena, dus het zou kunnen dat m'n cyclus nog op gang moet komen. Maar ik vind het evengoed raar. Na de pil had ik een cyclus van 29 dagen en teste ik 4 dagen na NOD positief van m'n dochter. Ik wil a.s. zaterdag nog een test doen (als ik dan nóg niet menstrueer) dan ben ik 2 weken overtijd. Als het dan weer negatief is, ga ik de dokter ook maar eens bellen. Succes!
Groetjes, Edith.

Hoi iedereen, vervelend dat wachten.
Ik zit nu op dag 43, ben vanmorgen bij de assistente geweest en ook ik moet nog 2 weken wachten. Is zeker normaal tegenwoordig. Nog ff volhouden dus, doe maar even geen testen want ze zullen toch  wel weer negatief zijn.  We balen er wel van want met de pil en de eerste periode na de pil was alles gewoon normaal en op tijd waarom nu dan niet?
Iedereen sterkte ik duim voor jullie, liefs petra.

Hoi meiden,
vervelend dat wachten en die onzekerheid. ik wil jullie veel sterkte wensen en hopelijk zitten er toch een aantal zwangeren tussen!!! ik was normaal ook heel regelmatig netjes 31 dagen. toen had ik opeens een ronde van 61 dagen. echt flink balen, maar niks aan te doen.

Succes met wachten!!!!

Groetjes,
Sara
(25w1d zwanger van 2 meiden)

Hoi ik ben ook heel onrustig hoor.
Ik had afgelopen vrijdag 15 februari ongesteld moeten worden.
Maar zit er nu pas drie dagen overheen dus ik zie dat ik voorlopig nog wel even moet wachten.
Vandaag is mijn 31 dag
Ik was vandaag bij de etos maar durf nog geen test te doen.
Ik wacht uiterlijk tot a.s vrijdag en dan ga ik een test doen.
of zeggen jullie dat ik morgen mijn huisarts moet bellen?
Mijn vriendin zei vandaag tegen mij dat die pijn in mijn onderbuik gerust weleens een innesteling kan zijn?????
Ik ben in de laatste week van oktober 2007 gestopt met mijn pil.

Terug
Bovenaan