10 dagen overtijd

Hallo meiden

nog steeds niks e bekennen
Heb ook niet zo een last meer van mijn buik
alleen wat opgeblazen is die bovenste knoopje moet savonds echt open
Ik ga vrijdag pas weer testen ben dan precies 2 weken overtijd

Ik blijf het toch wel spannend vinden

Tamara

Oei zeker spannend Tamara!
Ik duim voor je dat de volgende test wel positief is..

xx Bren

Hi Meiden!
Nou , ik ben inmiddels dan toch eindelijk ongesteld geworden, op dag 39. Nou maar hopen dat m'n cyclus regelmatig blijft. Of nog beter, dat ik deze ronde gewoon zwanger word! ;-)
Liefs, Edith.

Succes meiden, ik hoop het voor jullie.
Ik wacht nog even af, 2 weken duren nog wel erg lang. Had gisteren erg buikpijn maar is nu weer over. Ben nog niet ongi. Zit nu op dag 44 pfff.
Niet teveel mee bezig zijn, houdt de moed erin.

Liefs petra.

Balen Edith dat je ongi bent geworden
Hoop dat het voor jullie deze ronde raak is

En hoe gaat het bij de andere dames?
Hier nog niks te bekennen inmiddels dag 44

Vrijdag nog wel even gebeld en krijg over 1.5 week een inwendige echo
Ook om te kijken hoe dik het baarmoederslijmvlies is

Heb het wel een beetje van me afgezet dat ik eventueel zwanger kan zijn
Doe ook geen testen meer

Ze zei ook dat het vaker voorkomt dat een vrouw een maand overslaat
en je wel allerlei zwangerschapskwaaltjes krijgt

Iedereen heel veel succes en ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn

Tamara

Hoi

diit voor mij de eerste keer dat ik op het forum aan het kijken ben.
Ik ben Tessa 27 jaar en al sinds eind okt. gestopt. Dit is mijn 1e keer dat ik een poging tot doe.

Ik ben inmiddels vandaag ook beland in dag 38 en heb het erg moeilijk.

Ik ben erg ongeduldig en heb al sinds ongeveer dag 25/26 het gevoel dat het anders is als de afgelopen keren.     Mijn haar is plotseling veel meer gaan krullen dan voorheen. Ik heb helaas al meerdere testen gedaan met negatief resultaat. Afgelopen zaterdag de laatste test gedaan met negatief resultaat.

Ik weet echt niet meer wat ik moet denken.Wachten is alleen zo moeilijk.

Hoi teske, blijven afwachten is moeilijk. Ik ben nu eindelijk naar 49 dagen ongi geworden. Had er al 3 testen tegen aan gegooid. Ze zeggen vaak dat je voor de zekerheid toch nog een test moet doen. Hoop voor je dat je niet meer zo lang hoeft te wachten en dat je snel resultaat zult hebben.
En voor de rest van de meiden ook succes. Wij gaan voor ronde 2 deze maand, ik ben benieuwd.
Liefs petra.

Hoi meiden,

nou, we kunnen elkaar de hand schudden: ik zit vandaag op dag 43 en nog steeds niet ongesteld, 4 negatieve testen achter de rug.
Begin het wachten een beetje zat te worden, liever dat ik maar ongesteld word, dan dat er helemaal niks is... Heb vanochtend een test bij de huisarts laten doen, die was ook negatief. Nog maar een weekje wachten, zei ze en dan nog eens testen... Ja....
Heb dus al wel vanaf m'n eisprong, (7-2) verhoogde temperatuur, dus als ik daarop af moet gaan....
Hebben jullie daar verder ervaring mee?

Terug
Bovenaan