<p>Hallo mama's en misschien wel papa's</p><p>Mijn 10 maanden oude dochter eet fantastisch maar het drinken is drama. Ik zal even de situatie schetsen.</p><p>Afgelopen nacht een hysterisch kond tot 02:00. </p><p>Schreeuwen huilen, extra fles gemaakt waar ze 170 van opgedronken had, schone luier, temp van 36,4 en koetelekoet, maar ontroostbaar tot ze zich neer gegeven had.</p><p>Vandaag bij de gastouder, temp vanmorgen va 35,6</p><p>Fles van 180+6 slecht 120 van gedronken. Maar opeens wou madam een boterham dus die heeft ze gehad.</p><p>10:00 fruit met een beetje water.</p><p>12:00 2 boterhammen en de fles Maar 20 cc, er is geprobeerd pap van te maken maar madam zette het op het huilen, fles weg duwen boos worden enz.</p><p>Na het slaapje, fles van 180, waar ze op de 110 bleef hangen, maar na zelf drinken toch nog de 150 heeft gehaald. Temp overigens prima.</p><p>Gastouder geeft aan dat ze alles verder doet maar nu vanmiddag iets rustiger is.</p><p>Nu het raadsel, waarom word ze zo hysterisch boos, gillen en waarom is het drinken zo prut.</p>Iemand een idee, en wanneer ga ik naar een dokter? Wel heeft ze het weekend voor het eerst gelopen uit haar eigen achter het loopkarretje.