Dank jullie wel allemaal! En wat kan je onzeker zijn dan opeens. Ergens weet ik wel dat het ook prima is maar dat los laten. Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen. Maar door dit en wat onderzoek ben ik weer een stuk zekerder. We gaan naar 2 flessen, heb 2 dagen vrij dus kan het mooi in de gaten houden.
Ze groeit goed in gewicht en lengte, maar. Toen ik advies vroeg paar weken terug van consultatie bureau kreeg, ik alleen te horen dat er 500 melk in moest en liefst 3x 180. En je doet het prima. Terwijl je zelf ook wel kan bedenken dat een kind vol zit van al dat eten.
Ze geeft het zelf eigenlijk goed aan, meer dan dus gewoon maar gevoel blijven volgen.ze gaat zo snel dat het plan de ene week zus is en de andere zo.
En dat hysterische is denk ik ook dat we overrompeld waren, dit is serieeus de eerste nacht dat we in de weer zijn geweest, ze slaapt eigenlijk altijd door vanaf 6 weken. Zo fopte ze haar papa gisteren middag door keihard te gillen, eenmaal bij de box begon ze te lachen met een big smile. Ze is lekker ondeugend en nu ze doorheeft dat ze kan gillen word het alleen maar leuker natuurlijk. Ik denk dat het opvoeden is begonnen, dus manlief en ik hebben samen een goed gesprek gehad over hoe we dit aanpakken, voordat mw ons inpakt hihi.