<p>hey, ik heb een dochter van 10 maanden, ze doet overdag haar 2 slaapjes prima. Van half 9/9 u tot half 11/11u en in de middag slaapt ze nog een half uur/uurtje. met de slaapjes overdag heb ik totaal niet te klagen, ik doe haar slaapzak aan geef een aai over haar bol.. ‘ slaaplekker lieverd ‘ en stap haar kamer uit. Ze slaapt meteen en geeft geen kick. Savonds is dat een heel probleem geworden.. nu sinds ongeveer 2 maanden is dit aan de gang: om 19:00 is haar bedtijd, ze is dan ook kapot wrijft in oogjes zit aan oren en gaapt veel. Ze is dus moe en moet naar bed.. zodra ik haar op bed leg valt ze in slaap. 10 min later zet ze t op krijsen huilen gillen.. tranen met tuiten.. als ik in haar kamer kom begint ze weer te lachen. Nou heb ik haar al laten huilen, elke 10 min/kwartier terugkomen maar dat helpt niet. Naast haar komen liggen in haar kamer helpt ook niet, dan gaat ze spelen en komedianten. Troosten helpt wel, maar zodra ik haar kamer weer uit loop zoals ik net al zei... nou dan is t weer zo ver. mijn vriend en ik zijn het een beetje beu aan het worden. Elke avond is het weer feest, hebben geen tijd meer voor elkaar en er zijn veel spanningen door deze situatie.. elke avond gaat het wel door tot 22:00 en we weten niet meer wat we moeten doen dan t maar accepteren? hopeijk hebben jullie tips .. oh ja.. 1 slaapje overdag laten doen zodat ze Savonds moe is helpt ook niet.. ik heb zo’n beetje alles al geprobeerd wat er in me op kwam.. groetjes ! </p>