10 maanden en wakker 's nachts

O Cor81 nog 3 keer borstvoeding 's nachts, heftig hoor zou helemaal kapot zijn overdag!

Mijn zoontje is 11 maand en sliep ook al een hele poos lekker van 19.00 uur tot 8.00 uur maar hij heeft er nu ook geregeld een nacht tussen zitten dat hij wakker wordt en dan geef ik hem een klein beetje te drinken en slaapt dan weer heerlijk verder!
Mijn ander kids hebben dit ook een poosje gehad rond hun 1e verjaardag.

Groetjes Anne
 
Heel herkenbaar dit.Onze dochter nu 9mmanden slaapt de laatste 2 maanden echt ook weer super slecht snachts,veel wakker en dan tranen met tuiten.Wat wij doen (heel vermoeiend is)continu erheen gaan,uit bed halen troosten en weer terug leggen.Meestal gaat ze dan weer even slapen.Een enkele keer nemen wij haar wel bij ons,als ze dan al een aantal keer wakker is geworden en wij beide ook weer moeten werken.Of we hier goed aan doen geen idee,maar er moeten beide ook wel goed functioneren op het werk.

Ik hoor van veel ouders om mij heen dat dit een hele normale periode is en er inderdaad bij hoort.Het is fijn om dit toch te horen,want soms denk je dat je de enige bent.
 
Terug
Bovenaan