10 sept nod, nog geen duiveltje te zien

A

Anoniem

Guest
Hi meiden,

ik had zaterdag mijn nod, maar nog geen duiveltje te zien!!!! Wel een raar gevoel in mijn buik. Beetje alsof ik steeds naar het toilet moet voor de grote boodschap. Ik Ben eigenlijk best wel zenuwachtig nu, maar heb me zelf belooft datik niet eerder dan zaterdag ga testen. O ik hoop zo dat die rd's wegblijven.

nou we wachten maar af.

kus guppie

Hoi Guppie!

We zitten in hetzelfde schuitje,ik had mijn NOD ook zaterdag. Alleen ik kon het niet laten....en heb helaas negatief getest. Knap van je dat je tot zat kan wachten!
Ik hoop voor ons dat de devils wegblijven!

liefs Syllie

hi syllie,

dat is idd grappig zeg!!! Nou ik heb het met mezelf afgesproken dat ik zaterdag pas test, maar denk niet datik het vol hou hoor.
Bij jou hoeft het niet gelijk zo te zijn dat je niet zwanger bent he, misschien niet genoeg hormonen nog aangemaakt. Dat lees je wel vaker hier. Nou laten we  dat die kleine hufters (de duivels) wegblijven.

Denk dat ik donderdag een test haal, maar dan in een ander dorp. Hier word zoveel gekletst in het dorp

dikke zoen guppie

O meiden, wat spannend, en wat knap dat jullie kunnen wachten.....
Respect hoor.
Ik duim als een gek ook voor jullie.
Liefs en sterkte Annet

Dank je wel annet!!! sterkte met je baaldag!!!

Mijn mannetje vertelde me net dat hij morgen een paar testen voor me wil gaan kopen. Wil toch proberen te wachten

kus guppie

Hoi Guppie!!

En weet je al wat? Ik heb nog steeds geen devils en dus weer een beetje hoop  maar ga pas vrijdag weer testen hoor. Ik heb geen zin in weer een teleurstelling. Wat lief van je man dat hij die testen wil kopen! Mijn vriend is er heel nuchter onder. Hij vind het prima als ik vrijdag pas weer test.
Ik vind het zoooooo spannend en duim nog steeds voor ons!

Wondernetje voel je je al weer wat beter vandaag? Ik hoop het voor je! Kop op meid.

liefs Syllie

Hoi Syllie en Guppie

Syllie wat lief dat je aan me denkt. Ja, met mij gaat het stukken beter. Ik heb natuurlijk nog steeds dezelfde baan, maar zie het zwanger worden wel weer zitten. Gelukkig gaat het altijd over. Wat is dat erg he, als de test negatief is, maar je gelooft 'm niet. Ik duim voor je hoor!!!!!

Enne guppie, heb je al een test gedaan...?
Laat je het gauw weten?? Ik wacht op je!

Liefs Annet

Hoi Guppie en Wondernetje,

Zojuist zijn de red devils doorgebroken......ik voel me nu wel erg rot.Mijn vriendje is er niet dus ik schrijf het even van me af.  Ondanks de negatieve test gister had ik een sprankje hoop..... op naar ronde 10 alweer.
Ik hoop voor jullie meer geluk deze maand!
Wanneer is jouw NOD wondernetje?

liefs Syllie

Terug
Bovenaan