10 sept nod, nog geen duiveltje te zien

Hoi Syllie

Jeeyje meis was kl*te. En ronde 10 alweer. Ik zou zeggen jank het er even lekker uit. Enne (komt ie weer) Ben&Jerry;s is ECHT de oplossing.

Mijn nod is zondag of maandag ofzo, maar zondag ben ik jarig dus dan ga ik sowieso testen. Zou leuk zijn..........

Liefs Annet

Hey meiden,

ik heb nog niet getest!!! Begin wel de zenuwen te krijgen nu. Ik had gister avond het idee dat ik ongi zou gaan worden, maar het zet niet door. Ik ga donderdag testen. Morgen is namelijk mijn vader jarig en dan zou ik of mijn avond verpesten of mijn mond niet kunnen houden. Dus donderdag ga ik testen.

Syllie wat kl*te dat de devils toch zijn gekomen. Hopen dat het de volgende keer dan toch raak is!!!!!!

Annet, ik ben blij dat je je al weer wat beter voelt!!!!!

Ik duim voor jullie en ook een beetje voor mij zelf natuurlijk. OOOOO ik ben zo nerveus!!! Denk aan niets anders meer.

dikke zoen van nerveusje guppie

oei meis, wat spannend. Wij horen het toch wel meteen he???? Ben de hele dag thuis dus hou je in de gaten hoor....hahaha
Liefs Annet

Hi annet,

ben donderdag de hele dag vrij dus..... Ik weet alleen niet of ik zal testen zonder mijn man of met mijn man. Het liefst met natuurlijk, maar hij moet werken. Als ik die test in huis heb dan wil ik het natuurlijk gelijk weten.
Wat is dit moeilijk!!!!!!!!!!!!!! Het liefst wil ik het nu weten!!!!!!!

Begin steeds meer hoop te krijgen. Dit is niet eerlijk!!!!!!

Ik heb echt een hekel aan wachten en aan verrassingen. Dit is echt een vuurdoop voor mijn geduld.

Morgen kan ik niet online komen, dus tot donderdag dan maar.

dikke kus van guppie

Hee guppie

Je kan ook testen zonder je man en hem dan (misschien) 's avonds ONWIJS verrassen......... Hoe dan ook, ik ben er donderdag!!!!!!! Ben je al aangemeld bij die msn groep, dan kunnen we echt chatten..........

Liefs Annet

test gedaan, en hij was negatief
geen rode duivel te zien nog. Ik word hier zo onzeker van. Ik ga zondag gewoon weer een test doen als de duivels er dan nog niet zijn. Laat ik hopen dat ik gewoon nog te weinig hcg hormoon heb aangemaakt. Moeten toch nog een klein beetje hoop houden.

Hoe is het met jullie verder???

dikke zoen van sippe guppie

Terug
Bovenaan