10 weken verder!!!! en nog niks

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

ik ben nu 10 weken verder, ppppffff nog steeds niet ongesteld geweest na het stoppen van de pil... (jah op die ene keer na, gelijk met het stopeen daarna niet meer)
de testen zijn nog steeds negatief!!!
afwachten zegt de huisarts, maar het duurt me allemaal veel te lang!!
sinds vorige week het ik een super vette huid in het gezicht en krijg heeel veeel puistjes op mijn voorhoofd en kim, echt vies!!
zou het komen door stoppen van de pil of.....
ik had het echt nooit , mijn huid is normaal mooi gaaf.
ik word echt gek
ik ook de hele tijd super erge dorst ik blijf maar door drinken.

wie herkent dit??

onzekere kim

Hallo Kim,

Ik moet je zegge dat als ik ongi moet worden ik de week daarvoor ook altijd last krijg van een vette huid en eventuele puistjes. Ik hoop voor jouw dat het de aankondiging is op het einde van de ontpilling.

Groetjes NAthalie

bedankt voor je reactie ik ben benieuwd, dan maar ongesteld maar dan weet ik wel waar ik aan toe ben ik zie wel waar het schip strand!!

xx kim

Kim,

Ik snap het van het wachten heel goed. Mijn eerste kind was een grote leuke verrassing voor mij en mijn man. Dus spontaan zwanger nu zijn we er bewust aan begonnen. En ik was mijn cyclus in kaart aan het brengen. Dus voor we begonnen aan ronde 1 was ik 22 dagen nod en de testen bleven neg. terwijl ik alle verschijnselen van zwangerzijn had. Achteraf is het een vroege afvloeiing van de vrucht geworden. Maar die 22 dagen waren verschrikkelijk omdat je niet wist hoe of wat en vooral wanneer we met de  1ste ronde  konden beginnen. Ik wou of een pos. test of de regels krijgen want dan kun je vooruit en nu heb het gevoel alsof je niet vooruit kunt.   GRRRRRRR...... toch!!!

Maar in elk geval hoop ik dat er nu idd een stap vooruit komt

Groetjes Nathalie

hehe

eindelijk iemand die me begrijpt
het is inderdaad zo vervelend als je niet weet wat er nou komt, ik ben blij als ik dan maar gewoon ongesteld word dan weet ik in ieder gevel waar ik aan toe
ik hoop dat je maar gauw weer zwanger mag zijn, en duim voor je, duim je ook een beetje voor mij dat ik maar wat meer duidelijkheid heb!!\

liefs kim

hoi kim ik begrijp je volledig meid!!!!! ik zelf ben gestopt met de pil in oktober 2005 en werd toen meteen ongesteld zoals het moest maar toen de maand erna begon de ellende!!!!! november niet ongesteld en december ook niet en ik werd echt gek ik heb toen meerdere malen getest maar negatief natuurlijk en toen werd ik pas weer ongesteld in januari na 85 dagen pas weer ongesteld omgerekend dus pas na 13 weken!!!!!!!! en toen weer in februari gelukkig dacht ik toen het komt weer regelmatig maar nee hoor maart weer niks daar!!!!!!!! en vanaf april weer wel 41 dagen ertussen en mei 31 dagen en juni ook 31 dagen zou het nu wel weer regelmatig komen ik hoop het zo ik weet precies hoe jij je nu voelt ik had ook last van kwaaltjes maar achteraf heeft mijn lichaam een spelletje met me gespeeld maar ja nu maar hopen dat het goed komt ik duim voor je!!!!!!!!!! groetjes miranda

bedankt voor je reactie

we zullen wel zien wat er gaat komen
jij veel succes met zwangerworden hopen dat het snel raak mag zijn!!

liefs kim

Hoi Kim,

Ik ken het helemaal.
Ik ben eind februari met de pil gestopt, hierna niet meer ongesteld geweest.
Zit ook maar te wachten en af en toe te testen.
Alleen van het testen word je iedere keer zo onzeker.
Ik heb dus toch maar een afspraak gemaakt bij de gyneacoloog.

Groetjes een wachtende

Terug
Bovenaan