10 weken verder!!!! en nog niks

Hoi Kim,
Erg he dat afwachten. Ik had dat in het begin ook.
Ik stopte met de diana pil in juni 05, dus kreeg een vettere huid met puistjes en had voor heen een hele gave huid. Mijn cyclus was ook erg lang. Begon met 12 weken, maar dat is gelukkig na een jaar gezakt naar 6 weken.
Ik krijg veel vragen over mijn puistjes, waar de een vragen krijgt waarom hij gestopt is met roken, krijg ik vragen als hoe kom je aan die puistjes........
Het is jammer genoeg veel afwachten. In het begin vond ik dat echt heeeeeeel erg, nu ook wel, maar kan er beter mee omgaan.
Succes

He Kim,

Heel herkenbaar wat je schrijft..nou niet oevr het ongesteld worden gedeelte maar wel het puistjes gedeelte .

Ik ben eind april gestopt met de pil en ben daarna een keer ongi geworden (dus zonder de pil) Heb een cyclus   van 33 dagen...nou ja...als het de volgende keer natuurlijk ook 33 dagen is.

Die puistjes,,...ja wat een drama...en ja, wat moet je zeggen tegen al die PIIEEPP mensen die vragen waar ze ineens vandaan komen. Ik zeg maar altijd dat ik een andere pil heb nu. Ja, je moet toch wat. Ik heb dat ze weggaan, want je wordt wel onzeker door die rot dingen!

Hoop dat je snel ongi of zwanger wordt....hoop natuurljk het laatste voor je .

Succes ermee.

Knufje 1981

Hoi meiden,

Ik verkeer in dezelfde situatie als jullie! Ik ben half april gestopt met de pil, daarna een cyclus van 20 dagen en weer ongesteld in mei, maar nu niets meer sinds die tijd. Al 2 testen gedaan, maar negatief. Ik twijfel om weer een te doen.

Vraagje aan Vera:
Kan dat dan, naar de gynacoloog? Want ik voel daar ook wel iets bij, dan weet je tenminste zeker dat het goed zit.

Groeten Linda

hoi meiden zoals jullie hebben gelezen ben ik in oktober vorig jaar gestopt met de pil en bij mij is het nu nog niet helemaal in orde met de cyclus het gaat wel al wat beter 41 dagen en twee keer 31 dagen  en nu weer afwachten!!!!!!!!!!! ik zou eigenlijk ongi moeten worden zo rond 10juli dan heb ik weer 31 dagen ertussen dus ga weer een spannende tijd tegenmoet!!!!!!!!!! of weer netjes op tijd of weer onregelmatig of het blijft negen maanden weg dat zou natuurlijk het mooiste zijn he dat gun ik jullie allemaal heel erg vooral als je al wat langer bezig bent en het zo graag wil. en ik wacht nog even af en als ik in september nog steeds zo onregelmatig ben dan ga ik naar mijn ha voor een verwijzing naar de gynaecoloog maar hoop eigenlijk dat ik dat niet hoef en dan gewoon zwanger ben!!!!!!!! groetjes miranda en ik duim voor jullie allemaal

hoi

ook ik heb te kampen met lang ontspiralen in dit geval
het duurde bij mij ook ruim 8 weken voor ik voor het eerst ongi werd.
begin maart is mijn spiraaltje eruit gehaald en een regelmatige syclus is nog steeds ver te zoeken
maar omdat je zo graag wil ga je zo op je lijf letten dat ook ik al 2 keer getest heb met uiteraard negatief resultaat
krijg steeds meer het gevoel dat het ontpillen of spiralen (HIHI) gewoon toch een half jaar duurt

succes allemaal groetjes t

Even voor Linda,

I.p zou ik gewoon naar de huisarts gaan als de menstruatie lang wegblijft, ik zal mij dan gewoon door laten verwijzen.
Bij mij deed de huisarts niet moeilijk, maar ik heb ook al het een en ander gehad op 'vrouwelijk' gebied. Bij mij is al een eierstok verwijderd toen ik 17 was vanwege cystes, dus dat is niet mooi.
Maar ja, we moeten maar snel hopen op een regelmatige cyclus en dat we allemaal snel zwanger mogen worden.

Groetjes Vera

Bedankt voor je antwoord.
Ik wacht het inderdaad nog maar een tijd af. Maar opzich zou ik ook wel duidelijkheid willen.
Ik denk niet dat de huisarts mij zal door verwijzen. Immers is het zo normaal mogelijk om dit maar af te wachten.

Terug
Bovenaan