<p>Vraagje:</p><p>Ons meisje is inmiddels 10 weken oud. Ze doet het ontzettend goed: ze drinkt goed, groeit goed en ‘s nachts slaapt ze keurig in haar eigen wieg. Ze heeft een half uurtje nodig om in slaap te komen, maar dan huilt ze niet. Afgelopen nacht zelfs voor het eerst doorgeslapen van 22.00u tot 7.00u. Een ding lukt haar helaas niet: overdag in haar eigen bedje slapen. Ze slaapt vrij veel overdag, maar enkel en alleen op iemand zijn arm/borst. Ik zit dus hele dagen met haar op schoot. Iedere dag probeer ik haar weer in haar eigen bed te leggen, maar ze blijft steeds overstuur huilen/gillen. Ik heb al geprobeerd om me echt aan de wakkertijden te houden, ik heb het geprobeerd vlak na een voeding, met hetzelfde ritueel als ‘s avonds, maar niks helpt. Het resulteert allemaal in een extreem overstuur meisje. Zodra ik haar weer op pak dan is ze meteen rustig. Zodra ze het bedje voelt dan begint het gekrijs weer. Vanaf 12 weken moet ze naar de opvang en ik houd mijn hart vast.</p><p>Zijn er mensen die dit herkennen en die eventueel tips hebben? Of moet ik gewoon de weken uitzitten en hopen dat het op een dag lukt?</p>