10 weken zwanger en bloedverlies

<p>hoi dames,</p><p>wat een tijdstip. Het moment dat ik dit schrijf is het net 05.00 uur geweest..waarom gebeurd dit altijd snachts?</p><p>ik ben nu 10+1 weken zwanger en gaat tot nu toe goed. Heb wel wat kwaaltjes: Vermoeidheid, honger en gevoelige borsten, maar daar blijft het ook bij.</p><p>net zoals elke nacht moest ik naar het toilet en bij her afgeven had ik in slijmerige vorm roze bloed op het papiertje zitten. Heel licht dus in eerste instantie dacht ik nou dat zal niet zo erg zijn. </p><p>maar daarna kreeg ik wat lichte krampen die op een zeurderige manier aanhouden. Het is niet dat ik lig te creperen van de pijn, maar ik voel het wel en merk dat ik er ook licht misselijk van wordt.</p><p>waarom ik deze topic plaats is toch echt meer merk ik om even van mij af te schrijven, want dat ik de vk ga bellen heb ik al wel besloten.. Maar dat doe ik pas over een paar uurtjes.</p><p>misschien zijn er wat dames met rustgevende woorden. Die zijn hartstikke welkom ? </p>

Hoi Tessa
Wat schrikken voor je! En snap je angst. Ik heb bij beide zwangerschappen (ben nu bijna 38 weken) tot 10/12 weken bloedverlies gehad. De eerste keer was ik zeker van een miskraam hoewel ik geen krampen of buikpijn had, maar het ging toch goed, de tweede keer ging ik er vanuit dat het bij mij zo gaat.. mijn moeder had het ook.
Ik kan niet voor jou spreken helaas, misselijkheid kan ook komen door de zenuwen maar ik hoop van harte dat het niets is.. een gesprongen vaatje o.i.d. en dat het hierbij blijft! Sterkte in ieder geval en ik hoop dat de vk je snel kan geruststellen!
An

Hoi Tessa, 

ook ik heb met 11 weken een flinke bloeding gehad, was overtuigd dat het mis was. 
Wat een rotgevoel geeft dat. Je heb er misschien niks aan maar zag je bericht en wilde je toch een hart onder de riem steken. Ik hoop voor je dat het meevalt! 

Liefs 

Ik moet momenteel rust houden... Ben nu bijna 27 weken zwanger en heb tijdens deze zwangerschap al 4 maal bloedverlies gehad.. In week 8, 10 16 en vanaf week 22 tot vorige week vrijdag...
Vorige week volledig onderzoek.. Ik blijk een wondje op mijn baarmoedermond te hebben...
Hopelijk valt het bij jou ook allemaal mee... 

wat een lieve woorden!
inmiddels na de eerste bloeding nog een bloeding gehad (licht roze) vervolgens de vk gebeld die maakte zich geen zorgen maar raadde mij wel aan even mijn urine te laten onderzoeken. Toen ik bij de huisarts was en in her potje wilde plassen kwam er voordat de urine kwam ineens een rode straal bloed in het potje. Ik schrok hier enorm van, want roze kon ik het niet meer noemen. 
daarna de vk weer gebeld die maakte zich nog steeds geen grote zorgen, maar het leek haar wel verstandig om de echo een week te vervroegen naar as vrijdag.
bij thuiskomst toen ik nogmaals naar het toilet ging kwam er behoorlijk wat bloed uit met ook dikke slijmerige stukken. Ik helemaal in paniek en verdrietig. Weer de vk gebeld. Die heeft mij gerust gesteld en mij de keus gegeven of ik nu meteen een echo in het ziekenhuis wilde laten maken of toch even de dag wilde afwachten. Op raad van haar even de dag afwachten, maar morgen gaan we toch even een echo laten maken heb ik al besloten.
voor mijn gevoel is het foute boel omdat ik vanaf mijn laatste menstruatie geen bloeding meer heb gehad. En het gepaard gaat met krampjes.
ik hoop dat ik 1 van de mensen ben waarbij het goed afloopt. 
we hebben afgelopen jaar zoveel tegenslagen gehad dat het nu voelt alsof het ons gewoon niet gegund is als dit fout gaat? 

Oh wat een rot situatie.. zoiets is nooit leuk en zenuwslopend!!
ik hoop ook dat het goed afloopt en dat er gewoon een vaatje geknapt is.
hopen op een goede echo morgen. Mocht je je onzeker voelen, of de pijn neem toe of je voelt je echt niet lekker worden.. bel dan toch voor de zekerheid weer, goed?
Mocht het mis zijn, kan je daar helaas niets aan doen.. maar ze kunnen je dan wel even goed in de gaten houden of pijnstilling adviseren oid.
vervelend dat jullie geen makkelijk jaar achter de rug hebben, ik hoop heel erg dat het goed komt.
hoe is het nu met je?

Je zult nu al een echo gehad hebben denk ik, ik hoop op een goede afloop voor je. 
Ik wilde je wat proberen gerust te stellen omdat ik ook wat bloedingen gehad heb, maar dit allemaal om een andere reden bleek te zijn. 
Hoe is de echo verlopen? 

Terug
Bovenaan