10 weken zwanger en bloedverlies

Zo apart dit...
4 jaar laten start ik een nieuwe topic en ik lees dit terug en ik weet niet of ik dit toen ook heb gelezen of het heb gelaten maar wat een lieve woorden van iedereen!
Helaas was bij de echo in het ziekenhuis te zien dat het hartje van het kindje niet meer klopte.
Aardige traumatische ervaring geweest allemaal waarvan ik ook het gevoel heb dat ik dit alleen heb moeten doorstaan. Mijn toenmalige partner steunde mij niet bepaald hierin. 
Klinkt misschien raar wat ik ga zeggen.. en vat het niet verkeerd op, maar op een gegeven moment had ik er vrede mee wat er was gebeurd.. het had zo moeten zijn. Ik denk niet dat het heel goed was met de relatie die mijn ex en ik hadden dat er een kindje bij was gekomen. Ik wil mijn kindje een goeie gezonde relatie laten zien. En geen gebroken gezin hebben.

Ik heb nu een gezonde en vooral leuke relatie en ik ben 2 maanden geleden bevallen van onze prachtige dochter Liv? 
Ik heb nog vaak aan de baby gedacht tijdens mijn zwangerschap ook omdat je bang bent dat het weer fout gaat, maar ik ben wel echt van mening dat het beter is zo.

Terug
Bovenaan