10 weken zwanger en voel niks

Aah, dankjewel allemaal! Het is heerlijk natuurlijk om me zo fit te voelen, als alles ook goed gaat met m'n kleine frummel. Ik hoor om me heen alleen maar dat mensen vanalles voelen, dus dat maakt me dan onzeker.
Jullie hebben me weer even gerustgesteld en we wachten tot de volgende echo! 

Nou hier ook nooit misselijk geweest ook geen pijnlijke borsten niks geen kwaaltjes enz zelfs met 6 weken wat “bloed” verlies

rond 13 weken begon de moeheid maar niet extreem en nu al 36 weken zwanger.
geen stress! Fijne zwangerschap gewenst!

Hier 3 zwangerschappen. 1e; alle kwaaltjes ter wereld en een prachtige dochter aan over gehouden. 2e: nauwelijks last en toch een mk. 3e : 0 kwaaltjes en nu 28 weken verder met een heerlijk trappelend meisje in de buik.
Wil dus niks zeggen?

Hier ook onzeker geweest, voelde nergens aan dat ik zwanger was, totdat ik de kleine voelde bewegen. Kan je idd best onzeker van worden! Maar ook erg fijn als je geen klachten hebt.
Zit ondertussen op de bank met mn 8 weken oude ventje ;) 

Hier ook onzeker geweest, voelde nergens aan dat ik zwanger was, totdat ik de kleine voelde bewegen. Kan je idd best onzeker van worden! Maar ook erg fijn als je geen klachten hebt.
Zit ondertussen op de bank met mn 8 weken oude ventje ;) 

Ik had ook geen last van de bekende kwaaltjes, hooguit 1x misselijk en wel vermoeider dan normaal. Het maakt je best onzeker inderdaad, maar als ik er nu op terugkijk: heerlijk!
Ik kreeg pas vanaf een week of 25 wat ongemakken: striae (maar mijn buik was dan ook formaat planeet) en vanaf een week of 35 regelmatig voorweeën. Maar nog steeds allemaal prima te doen! 

M'n gevoel was goed helaas. Vandaag echo gehad bij 10 weken en twee dagen, maar het kindje is bij 8 weken en 6 dagen gestopt met groeien helaas.
Intens verdrietig nu, omdat het al 25 maanden duurde voordat we zwanger waren. 

Terug
Bovenaan