10 weken zwanger en werken in de zorg onregelmatige diensten

Hoi Allemaal,

Ik werk in de zorg en nu is mijn vraag als je zwanger bent mogen ze je dan wel late en vroege diensten achterelkaar aan laten werken?
En vroege en late diensten op 1 dag?
Ik hoop dat er hier mensen zijn die dit weten..

Groetjess

Hallo ik werk ook in de zorg en ben ook roosteraar. Een late dienst en een vroege op 1 dag, is volgens mij allang uit de cao gegooid. En een vroege dienst na je late dienst mag ook niet meer. Weet niet in welke setting je werkt maar in de cao ziekenhuizen mag het niet meer

Ik weet dat je geen nacht of slaapdiensten meer hoeft te draaien. Schijnt ook slecht te zijn.
Voor de rest mits je er zelf geen last van hebt, mag je gewoon vroege en late diensten draaien. Er moet wel minimaal 8 uur tussen zitten!

hoi hoi!

van wat ik weet moet er meer dan 8 uur tussen de diensten zitten.. dus ook tussen laat en vroeg.. en beide op 1 dag kan wel toch? gebroken dienst? ben al een tijdje uit de zorg.. ma hoor van mijn moeder (die er nog wel in werkt) af en toe nog wel dat ze een gebroken dienst heeft.. maar volgens mij moet je daar wel zelf mee accoord gaan..

liefs

in het verpleeg-verzorgingshuis cao ook niet meer.
ik doe het nog,maar met mijn toestemming.
er moet 9 uur tussen de diensten zitten.
als je tot 23 uur werkt mag je pas om 8 uur beginnen.
maar het is ook zo hoe jouw lichaam het ervaart.het aan kan.
gr marjan

hoi hoi

ik ben nu 21 weken zwanger en werk ook nog laat vroeg achter elkaar! wordt nu wel lastiger ivm vermoeidheid. ik heb er ook nog 1 van 2jaar rondlopen. maar gelukkig heb ik wel vaste dagen kunnen krijgen dus ben ik wel 'regelmatig' vrij. dit scheelt wel hoor. maar het mag voor zo ver ik weet idd gewoon tot dat je het niet meer aankan.

groetjes mama van bijna 2

Terug
Bovenaan