10 weken zwanger van de derde

A

Anoniem

Guest
hallo ik zal me eigen even voorstellen, ik ben bianca mama van 2 knullen
nu 10weken zwanger van de derde
zij er meer zwanger van de derde of ook uit gerekend in maart
ik op 8 maart 2008

groetjes bianca

Hallo,
Zal me ook eerst even voorstellen. Ben 31 en net als jou zwanger van een derde. Heb 2 meiden van eentje van 4 jaar en de andere 18 maanden. Ben nu 9 weken zwanger. Hopelijk gaat alles goed. Hoe oud zijn jou kids?
Groetjes Mieka

hoi hoi

ik ben 28 jaar en heb dus 2 knullen 1 van 3 dat is tim en 1 van 21 mnd en dat is sam
nu nog 1 erbij wordt het compleet.
ben erg benieuwd wat het wordt,ik vindt het op dit moment ook erg vermoeiend nog even en dan hoop ik dat ik mijn eigen minder moe ga voelen,maar het is weer een heerlijk gevoel om weer zwanger tezijn

groetjes bianca

hallo,

das leuk ik ben op precies 8 maart ook uitgerekend hihi, nu op de kop af vandaag 10 weken
groetjes feyline

o ja

ik ben 25 jaar en heb al een dochter van 2 jaar , vind het super om straks ook een keer nog een derde en misschien zelfs een vierde te krijgen, als het ons gegeven is tenminste.
het leuke vind ik dat ze wat meer kameraadjes hebben, ikzelf kom uit gezin van 2 kids en heb dus 1 zus, en vond het vaak niet leuk als zij niet wilde spelen.

Bij mijn eerste zwangerschap was ik overtuigd dat we een meisje zouden krijgen en het klopte, nu denk ik steeds jongetje dus we zullen zien, ik zou het wel leuk vinden.

grotjes feyline

Hallo dames,

Ik ben een moeder van 2 dochters, 1 van bijna 4 jaar en een kleintje die wordt binnenkort 1 jaar. En ik weet nu net 2 dagen dat ik zwanger ben van de derde! Ik ben 5 weken zwanger dus echt nog maar heel pril. (bijna niemand weet het nog, leuk dat ik het al stiekem verder kand delen)
Ik vind het spannend, opnieuw zwanger te zijn. En hoe zou het zijn met drie kinderen? Daar heb  ik dan gelukkig nog tijd genoeg voor. En dan straks drie meiden of een jongetje in het gezin.

Ieder succes met de zwangerschap en wie weet tot later!
groetjes Olga

hoi allemaal,

ik ben Danielle net vorige week 29 geworden en zwanger van mijn derde kindje.
Ik heb 2 meiden van 5,5 en 2, en ben nu zwanger van een kereltje.
Ik ben over  8 dagen uitgerekend dus het is voor ons een spannende tijd.
Succes met jullie zwangerschap!!

liefs Daan

ik ben in de 21 ste week zwanger van de derde.
d.d. 23 -12-2007.

mn oudste word in november 4 jaar,Linda
en mn jongste is in mei 2 geworden,Danique

Terug
Bovenaan