10 weken zwanger van de derde

Hallo,

Allereerst gefeliciteerd met je/jullie zwangerschap!
Ik heb zelf 2 zoontjes. De ouste is bijna 4 en de jongste is nu 19 mnd.
Ik ben nu zwanger van een meisje. Gisteren was ik uitgerekend dus ik hoop dat ze snel komt. Kan ze kennis maken met haar grote broers.

Ik wens jouw en alle andere moeders een hele fijne zwangerschap toe.

Groetjes mama van rayen, milan en 40,1 week zwanger van wondertje nummer 3

hallo

ik vindt het erg leuk om tezien dat er nog veel meer mamma's en pappa's voor een derde gaan
en voor de genen die gaan bevallen heel veel puf plezier haha
maar vonden of vinden jullie ook het zwaarder of juist niet ben erg benieuwd

groetjes bianca

Hallo iedereen,
Ik ben ook 10 weken zwanger, maar dan van mijn allereerste kindje!!! (uitgerekend 5 maart )
Iedereen van harte gefeliciteerd natuurlijk. Aangezien jullie met een derde kindje op komst waarschijnlijk al wat meer ervaring hebben, kunnen jullie me misschien helpen. Ik was eigenlijk vanaf dag 1 misselijk, had pijnlijke borsten,...Met als hoogtepunt week 7 en 8 waarin ik me ontzettend ellendig voelde. Maar sinds een week is dat zo goed als allemaal voorbij. Het klinkt misschien stom, maar nu voel ik me eigenlijk helemaal niet meer zo zwanger en word dan bang dat er iets niet in orde is... (ik heb met 8 weken een echo gehad en toen was alles prima). Is het normaal dat die kwaaltjes zo plots ophouden?
groetjes
Estor

Hoi allemaal
Ook ik ben zwanger vd 3e!
Ik ben An,ik ben pas 30 geworden en 18 weken zwanger!
Mijn dochtertje is net 4 geworden en mijn zoontje is
2.5 jaar! Ik ben 11 januari uitgerekend,dan zijn mijn 2 anderen
bijna 3 en 4.5! Raar idee hoor,3 kindjes....maar wel super!!!!
Leuk om te lezen,van iedereen die de 3e verwacht...
Succes allemaal&tot schrijfs..........
Grtz An

Hoi hoi,

ook wij zijn zwanger.Ben 29 jaar en heb 1 zoon van 3 Luuk. Wij krijgen ons tweede en derde kindje. Ben inderdaad zwanger van een tweeling. Wel wennen hoor van 1 naar 3.
De tijd zal het leren, hoe druk het zal worden. Laat het maar over me heen komen.

Groetjes Miranda

quote: bitisam reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-08-2007 21:35:14'));

hallo

ik vindt het erg leuk om tezien dat er nog veel meer mamma's en pappa's voor een derde gaan
en voor de genen die gaan bevallen heel veel puf plezier haha
maar vonden of vinden jullie ook het zwaarder of juist niet ben erg benieuwd

groetjes bianca

ja,ik vind het loodzwaar.
ook door wat kleinere en grotere kwaaltjes.
maar ook doordat het   de hele dag door gaat,in feite zonder rust.
de hele dag gaat het mamamamamamaammamamammamamamamamama
ikikikikikikikik wilwilwilwilwilwilwil nunununununununununu whewhewhewhewhe.
ben echt bekaf als de dag erop zit en begin zo tegen een uur of 3 smiddags echt te verlangen naar 7 uur savonds want dan liggen mn  2 fluitekruidjes in bed,pfffffffffffffffffffff.

maar verder is het toch wel genieten ondanks ale extra zorgen met deze zwangerschap.

Nou hier nog 1: ook zwanger van nr 3.
Heb al twee boys van 5 1/2 jr en (net) 7 jaar.
En nu.....nu krijgen we een...... nee, zeg het toch maar niet. Mijn man en ik weten wat we krijgen, maar voor de rest blijft het nog even een verrassing.

Pfff, vind alleen deze zwangerschap wel loodzwaar!!
Ben 16 weken superziek geweest, alleen maar overgeven en bijna niets binnen kunnen houden.
Voel me nu weer stukken beter, maar nu heb ik weer last van andere kwaaltjes.
Ach,   ben al ruim over de helft (25 wkn) en nog even afzien en dan hebben we hopelijk een gezonde baby in de armen.

Maar dit is echt de laatste hoor!!!!!

Liefs Renata.

Hoi Bianca,
Ik ben ook zwanger van de derde.Nu 11 weken.
Wij hebben 2 meisjes, van 5,5 en net 3 jaar.Nooit gedacht dat we 3 kinderen zouden krijgen, bewust voor gekozen, maar dacht na de 2e dat dit mijn complete gezinnetje wel zou zijn...Na een jaar begon het te kriebelen, toch nog maar een jaar gewacht, maar de kriebels bleven...Nu lekker praktisch wat meer leeftijdsverschil tussen nummertje 2 en 3 'gecreerd' en voila, rond 2 maart '08 moet in principe nummertje 3 komen.
Inderdaad, ik ervaar deze derde zwangerschap ook als erg zwaar, zooooo moe, kan tot 12 uur 's middags blijven slapen...(man vakantie) Ik word gewoon niet wakker....
En misselijk...Uit ervaring weet ik dat dat niet bij 3 maanden zal stoppen, helaas ben ik zo'n 8 maanden misselijk.Zie het inmiddels als een investering die ik moet maken voor dit kleintje...
Succes!!!
Groet Missmama(11wkn)

Terug
Bovenaan