100.000ste keer blaasontsteking

Oke, de topic is een beetje overdreven. Maar ben nu echt chagrijnig..... dusse dit is niet mijn meest enthousiaste reactie op het forum, maar moet het gewoon even kwijt.
Vannacht en k*t geslapen, wel 10x naar de wc en toen wist ik al hoe laat het was....vanmorgen naar de huisarts en jah hoor, weer blaasontsteking. Heb gevraagd aan de huisarts wat ik kan doen, want dit is sinds april al de 4de keer. En van die kuur word ik echt niet fitter en vrolijker. 4 tabletten op een dag gedurende een week, bleh.
Dus nu gaat ze overleggen met de gynaecoloog of ik gedurende de zwangerschap geen onderhoudsdosis kan krijgen. De kuur die ik nu krijg, is 2x per dag, dus dat is al een vooruitgang ;)

Zo, sorry meiden, ik moest het gewoon even kwijt. We gaan vanmiddag lekker een weekend weg, dusse daar ga ik lekker van genieten en na het weekend een vrolijke Rianne op het forum :)

Liefs Rianne
 
Hoi,

Ik geloof dat ik van de week wel gereageerd heb hierop, bij een ander topic van jou!
Ik zou toch eens kijken voor een alternatieve behandeling, zwanger of niet, zo vaak anti biotica is helemaal niet goed, je lichaam raakt ook steeds beter bestand tegen anti-biotica dat is niet wat je wilt natuurlijk.
Misschien kun je aan je ha vragen wat hij zou aanraden op dat gebied, als hij er voor open staat!
Veel succes ermee en een fijn weekend!

MJ
 
wat klote voor je!!
ik weet dat mijn zus tijdens haar zwangerschappen daar ook zoveel last van had en die heeft inderdaad gedurende haar zwanger iets homeopatische geslikt hier voor, baat het niet schaadt het niet.

je kan het eens navragen bij de reform winkel of de tuinen.

sterkte!

liefs
nicole
 
ik denk dat ik ook blaasonsteking heb,
ik moet hele dag naar de wc, 1 minuut niet.
kom ik er net af , moet ik weer. terwijl er dan bijna niks meer uitkomt echt iritant, ik dacht eerst dat het kind elke keer tegen mn blaas aanzit, maar dat doet ie niet.
 
Cranberry sap en een overdosis vitamine C. Gewoon die pilletjes die je bij de drogist koopt. En dan echt een flinke dosis. Wat je daar namelijk niet van nodig hebt komt in de urine en doodt de bacterien. Ik heb zelf ook snel last van blaasontsteking maar gebruik zelden een antibiotica-kuur meer. Zodra ik het op voel komen dan neem ik 2 dagen een hoge dosis en kan ik er vaak weer een paar maanden tegen aan.

Succes

 
Werk zelf in de zorg en tot vorig jaar gaven wij de mensen ook veel vit c bij blaasproblemen maar na onderzoek is gebleken dat je op langer termijn hiermee ernstige nierschade op kan lopen dus zou er wel voorzichtig mee zijn en zoiets doen in overleg met de huisarts.

Cranberry sap helpt alleen als je een liter drinkt per dag dus zou zelf kijken naar tabletten die zijn heel geconcentreerd.
 
Ik heb vorige zwangerschap ook een paar keer blaasontsteking gehad. Toen ben ik cranberry-tabletten gaan slikken en daarna geen last meer gehad.
heb ze nu ook in de kast liggen.
 
Terug
Bovenaan