??

hallo ik heb de hele maand om de dag geklust en alleen in mijn vruchtbare weekend 4 dagen iedere dag zijn er meer mensen die veel vrijen of maar af en toe...
mijn eitje moet toch wel het .... van mijn man ontmoet hebben hahaha laten we het hopen.
 
Helaas zegt dat niks...Wij vrijen ook de hele cycles om de dag, maar tot op heden (ronde 8) nog geen resultaat helaas. Ik hoop voor jullie dat het raak is.

Groetjes
 
dat is echt heel rot voor jullie ik hoop dat jullie heel snel zwanger worden.......
en ben je al in het ziekehuis onder controle of nog niet???
mijn zus was een jaar bezig een dag voor een afspraak over IVF bleef ze zwanger te zijn dus hou moed succes
liefs sandra
 
hoi sandra,ik ben NOG niet aan het klussen we beginnen in augustus spannend.ik wilde je ff sucses wensen.en een vraagje:ben je na het stoppen van de pil direct begonnen met klussen of eerst veilig gedaan?
 
nee ik ben zelfs halverwege een strip gestopt en toen 3 dagen erna gewoon een menstruatie gehad en daarna gelijk begonnen met klussen want de pil is dan uit je lichaam en het is echt niet zo dat je een maand moet wachten...
ik wens jou ook heel veel succes voor augustus en ook voor de komende tijd met wachten snap best dat dan de tijd langzaam gaat als je iets wil vandaar mijn halve pilstrip!!!!!
liefs sandra
 
ik lees steeds vaker dat het beter is om ook in je vruchtbare periode om de dag te klussen ivm de kwaliteit van het sperma, ik weet natuurlijk niet of het echt zo is
wij klussen met name om de dag ongeveer 10 dagen rond mijn vruchtbare periode daarbuiten alleen wanneer het uitkomt (is wel minder)
in het begin klusten we gewoon iedere dag rond mijn vruchtbare periode en ik ben nog niet zwanger geworden, nu dus proberen om de dag
succes!!!
 
Sandra ik vind dat je wel raar doet. Je schrijft over allerlei dingen die vies zijn (mag best natuurlijk) van jezelf maar je doet net alsof sperma zo vies is dat je het niet eens kan opschrijven! ...... of sp*rma, dat slaat toch nergens op! Het is net zo belangrijk als jouw bijdrage aan het zwanger worden!
 
Hoi Lottie,
Mag ik vragen hoe lang je al bezig bent? En ik dat inderdaad ook gelezen maar ook weer dat als het sperma gewoon gezond is dat er niets aan de hand is. Maar het lijkt mij vrij logisch dat het weer even "aangemaakt" moet worden. En voor de bevruchting maakt om de dag niets uit. Het spermacelletje leeft immers veel langer. Succes ermee!!!
 
Terug
Bovenaan