??

Hallo!
Als je wat meer duidelijkheid wilt krijgen over wanneer je eisprong plaatsvindt, kun je ovulatietesten kopen van clear-blue (of een ander merk). Ze zijn wel duur, maar bij ons is het na 3 keer gelukt! (ronde 9)
Succes!
p.s. dat om de dag vrijen werd ik namenlijk ook wel zat!
 
Ja, iedere volgende dag met zaadlozing neemt de kwaliteit van het zaad 60% tot 80% af! Dus op dag 4 van iedere dag klussen is de kwaliteit nog maar hooguit 7% in vergelijking met om de dag klussen.
Goed zaad blijft twee dagen leven, dus iedere dag is niet nodig, zelfs niet handig.
 
Jenke (ie ha ha), je vroeg hoe lang wij al bezig zijn. We zijn nu met de 4e ronde bezig dus dat is nog maar heel pril. Ik vind het wel moeilijk om er niet continue aan te denken hoor..
Oh ja, de tip van de ovulatietesten lijkt mij ook wel een goeie, ik ga alleen nu precies in mijn vruchtbare dagen een weekend weg en we slapen in een grote zaal met z'n 8-en. Dan lijkt me dat testen toch niet ideaal....
Volgende ronde waarschijnlijk.
Een vraag voor Willeke: hoe heb je het precies aangepakt met die ovulatietesten, wanneer begonnen, wanneer (hoe laat) testen en wanneer klussen???
Fijn dat het gelukt is, heel veel succes!
 
Terug
Bovenaan