-

Mij lijkt van niet? Voor mannen wel omdat die 5 werkdagen krijgen en bijv. Kerst is geen werkdag. Ik werk zelf in de zorg dus dan Heb Je geen vrij op bepaalde dagen. Dan heb je gewoon zoveel vakantie uren per jaar die je kan opnemen en dat doe je dan buiten je verlof om 

In het onderwijs krijg je alle vastgestelde vakantiedagen na je verlof. Met een beetje geluk valt je zomervakantie in je verlof en heb je dus 6 weken langer.. Ik denk dat het per cao geregeld is!

[quote quote=10208802]In het onderwijs krijg je alle vastgestelde vakantiedagen na je verlof. Met een beetje geluk valt je zomervakantie in je verlof en heb je dus 6 weken langer.. Ik denk dat het per cao geregeld is![/quote]
Hier kan ik beetje boos om worden! Wij krijgen uberhoubt maar 4 weken per jaar en dan krijgen ze in het onderwijs ook nog is zo? Bahbah we zoude moeten gaan staken. Deze dingen zoude veel meer gelijk moeten zijn ongeacht welke beroepsgroep

Ja belachelijk hè! Vind dat ook echt super luxe! Ik kan bv geen eens meer zomervakantie krijgen omdat de vakantie die ik gepland had in m'n verlof valt. Het vakantie rooster is al rond (was het al voordat ik zwanger was) dus heb je gewoon dikke pech en geen zomervakantie. 
Wel super chill natuurlijk als je zelf in t onderwijs werkt. Maar een beetje gelijkheid zou fijn zijn 

Terug
Bovenaan