-

Denk dat je nog niet van zin krijgen kan spreken bij 11 weken.. Denk dat jullie dochtertje gewoon nog enorme huidhonger heeft. Lastig maar dat heeft de ene baby meer als de ander. Mijn zoontje is nu 5 maanden en had het rond die leeftijd ook erg, nu nog met fases. Ik doe hem in de draagdoek als ie bij me wil zijn, zo kan ik gewoon redelijk nog wat doen. Het word minder echt :) 

ja dat dacht ik zelf ook, maar ze word echt boos en maakt een soort kreten. Ze is sowieso heel wijs voor 11 weken volgens consultatie bureau. Maar de hele dag meg dr lopen en wiegen gaat ook niet...

Heb je een draagzak of -doek? De hele dag rondlopen met je kindje is vermoeiend en niet ideaal, maar als je baby er echt behoefte aan heeft... Met een draagdoek heb je in ieder geval je handen vrij, en kun je zelf dus in tussentijd ook nog wat doen!

Ja ik ken het hoor dat krijsen maar hoort er echt gewoon bij :), doen ze nog niet bewust.
Doet ze het ook als andere voor haar zorgen of echt alleen bij jullie? En inderdaad zoals ik en bovenstaande ook zeg draagzak scheelt een hele boel gesjouw.
Het is even doorbijten en sommige kindjes blijven zich moeilijker vermaken als de ander maar gewoon blijven proberen. 

Ja mijn dochter ook, wilde altijd bij me zijn. Draagdoek nonstop dus. Alsof ze altijd veel wilde meemaken, en ook nu, ruim 1 jaar, nog steeds enorme drang naar aandacht en beweeglijk als de pest. Gelukkig liep ze al snel, wat ook voortkomt uit haar drang om dingen te willen ondernemen. Temperamentvol houden we het maar op. Maar stilzitten doet ze nooit.. miss ga jij dat ook hebben over een paar maanden.

[quote quote=10263822]Ja ik ken het hoor dat krijsen maar hoort er echt gewoon bij :), doen ze nog niet bewust. Doet ze het ook als andere voor haar zorgen of echt alleen bij jullie? En inderdaad zoals ik en bovenstaande ook zeg draagzak scheelt een hele boel gesjouw. Het is even doorbijten en sommige kindjes blijven zich moeilijker vermaken als de ander maar gewoon blijven proberen.[/quote]

nee bij iedereen "gelukkig".
vaak zie je kindjes lekker rustih in de box liggen en zelfs even in slaap vallen...
maar dat is vegelijken natuurlijk...

[quote quote=10263807]Heb je een draagzak of -doek? De hele dag rondlopen met je kindje is vermoeiend en niet ideaal, maar als je baby er echt behoefte aan heeft… Met een draagdoek heb je in ieder geval je handen vrij, en kun je zelf dus in tussentijd ook nog wat doen![/quote]
Ja heb ik, maar vind ze niet fijn. Ze "zit" graag en wil alles zien. Je zou dus denken dat de box etc ideaal is..

Terug
Bovenaan