-

[quote quote=10263822]Ja ik ken het hoor dat krijsen maar hoort er echt gewoon bij :), doen ze nog niet bewust. Doet ze het ook als andere voor haar zorgen of echt alleen bij jullie? En inderdaad zoals ik en bovenstaande ook zeg draagzak scheelt een hele boel gesjouw. Het is even doorbijten en sommige kindjes blijven zich moeilijker vermaken als de ander maar gewoon blijven proberen.[/quote]

hoe deed jij dat met naar je werk gaan? Liet je haar voordat je weg ging en je klaarmaakte dsn wel "jammeren"? Ik begin van de week maaf geen idee hoe ik zonder een overstuur kind de deur optijd uitkom..

Mijne ging overal mee naar toe en betrok ik actief in het proces :). Dus in de badkamer hop wipper erbij en tussen door kletste ik veel tegen het hem. Ook als ik douchte zat ie in zijn wipper in de badkamer en was ik ondertussen aan het douchen en kletsen tegen hem. Zo doe ik ook het huishouden en tijdens het koken zet ik hem in zijn hoge kinderstoel bij me maar ver genoeg van de pannen. Inderdaad het ideaal plaatje is toch echt een baby in een box tevreden en al maar daar is de mijne ook niet van hoor haha.Oh en wat voor soort draagdoek/zak je heb kan ook nog enorm uitmaken. Een goede ergonomische draagzak accepteren kindjes wel vaak. Ik heb dus ook een druktemakertje maar zodra ie in de zak gaat word ie echt rustig. Hij lacht en kraait tegenwoordig zelfs zodra ik de draagzak tevoorschijn haalt ?Mijn make up etc doe ik dus ook regelmatig met de kleine in de draagzak :) 

Oh en af en toe laten jammeren Kan helemaal geen kwaad. Alleen die van mij gaat dan altijd vrij snel over in paniek modus en dat vind ik zelf niet prettig vandaar dat ik bovenstaande methodes toepast. 
Baby gelukkig, mama gelukkig :) 

Het klinkt heel herkenbaar. Onze zoon wilde het liefst ook overal bij zijn. 
Ik zette 'm vaak in de wipstoel bij me als ik me ging opmaken, aankleden etc. En ik sta extra vroeg op op de dagen dat ik vroeg de deur uit moet. Dan heb ik de grootste kans dat ik al klaar ben voordat hij wakker wordt. Dat vind ik wel relaxed, ondanks het vroege tijdstip. 

Hier hebben we die fase ook gehad. Dan vond ze box niet leuk, wipstoel niet leuk, trip trap niet leuk of allemaal maar heel even. Ik deed uiteindelijk haar veel verplaatsen met mij mee zodat ze me zag. Mee in de keuken, naar boven, op de badkamer. En op een gegeven moment was het over. Nu kan ze zich heel goed zelf vermaken. Ze is 15wkn nu

Terug
Bovenaan