?

ja ik test nu wel elke dag omdat mijn vorige cyclus 43 dagen duurde!! ik haal mijn ovu test bij sensitest.nl is errug makkelijk

Zo, dat is lang!
Dan heb je maar weinig kansen in een jaar...

Hopelijk heb je 'm dan wel te pakken. De eerste maand dat ik testte, was de LH piek precies tussen twee testen in geweest. Heb de afgelopen keer een paar keer per dag getest om 'm zeker te betrappen.

Wij hebben nl meer haast gekregen vanwege mijn schoonvader, die is ongeneeslijk ziek. Vandaag weer slecht nieuws gehad, dus hopelijk is het deze mnd raak!!!! Mijn man wil graag dat opa zijn kindje nog eens mag vasthouden.
(oeps, praat voor mijn beurt, sorry! als ik hierover wil praten, zal ik een nieuwe discussie openen.... het floepte er weer eens uit)

Sorry ik had je vraag verkeerd gelezen...  Ik lees dat de andere je al genoeg tips hebben gegeven, succes!!

Ovulatietesten zijn misschien inderdaad ook wel handig, ik ben hier alleen niet mee bekent. Hoe werkt dit eigenlijk?
Ik heb even op de site van matcare gekeken, daar zijn ze vrij voordelig heb ik het idee!
Worden die anoniem gestuurd? Ik woon nu namelijk nog bij mijn ouders, zijn al wel met het huis verbouwen begonnen.
Op sensitest.nl zijn ze nog voordeliger!

ik heb ze bij sensitest bestelt komt gewoon in een witte envelop binnen dus niemand weet wat er in zit vind ik ook wel een fijne gedachten!!! ja maar mijn cyclus is normaal nie zo lang maar ben nog niet zo lang getsopt met de pil vanaf maart

zijn heel makkelijk te gebruiken
elke dag zelfde tijd en gewoon in je urine houden dan ff w8

Zelfde als een zwangerschapstest dus, dat valt mee.
Gelukkig! Een grote evelop en dik of dat niet?
Mijn cyclus zal ook nog wel moeten opstarten.

ik had er eerst 24 besteld en dat paste gewoon in de brievenbus hoefde er niet voor thuis te blijven!!! lastig als niemand er wat van mag merken! ik had zwangerschapstesten besteld werden ze gebracht terwijl de moe van rutger hier was die was gelijk nieuwsgierig wat er in het doosje zat gelukkig maakte hij het niet open hahah

Terug
Bovenaan