-

Hier een meisje van 16 weken oud. Ze is vaak einde dag heel moe, maar ik krijg haar amper aan het slapen tussen 17 en 19. Ik volg haar dan maar in wat ze nodig lijkt te hebben en ga niet strijden om nog een slaapje in haar bed. Soms ligt ze dan even rustig bij te komen in de box/ wipstoel en kunnen we koken, maar deze week aten we pas een keer om 19.30. Ik denk dat het met een baby elke dag anders kan/ zal/ gaat zijn.. Voor ons ook ontdekken en zoeken dus! Succes!

Hallo Lisette,

ik ben dus niet de enige :)
wij strijden inderdaad ook niet, maar willen het beste voor haar en zo voelt dat nu niet. Gelukkig slaapt ze uiteindelijk wel de hele avond en nacht goed.

Wij aten toen onze zoon nog zo klein was vaak pas als hij op bed lag, 19.30/20.00 uur. Ervoor was vaak geen doen, want inderdaad huilerig, moe, maar niet een klein slaapje in bed willen doen. Nu hij ouder is, zet ik 'm vaak even voor de tv als ik kook en dan eten we tegelijk. 

Misschien de dag daarvoor koken, gaf ons altijd rust. Misschien kan je schoonmoeder bij jullie oppassen nu de baby nog zo klein is? Lekker alle vertrouwde spulletjes om zich heen en weinig prikkels. Zo hebben wij het gedaan.

Terug
Bovenaan